انجام سرشماری نفوس و مسکن در راستای پایش و کنترل جمعیتی کشور

کد خبر: ۲۹۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 18 September 2016


بخشدار چهارباغ با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن در راستای پایش و کنترل جمعیتی کشور انجام می‌شود، گفت: تمامی اعتبارات و ایجاد زیرساخت‌ها و ارتقای بخش به موضوع نفوس و مسکن بستگی دارد.

به گزرش خبرگزاری فارس از استان البرز، محمدرضا شعبانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری با دستور کار سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: اطلاعات حاصل شده در سرشماری نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور و همچنین به مراتب استان، ‌شهرستان و بخش‌ها نقش به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن در راستای پایش و کنترل جمعیتی کشور انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی اعتبارات و ایجاد زیرساخت‌ها و ارتقای بخش به موضوع نفوس و مسکن بستگی دارد و هر چه اطلاع‌رسانی گسترده‌تر باشد، می‌توان بر همان میزان برای برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف در راستای رفاه شهروندان امکان ایجاد کرد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علی محمدی امام جمعه چهارباغ نیز با اشاره به آمارگیری سال جاری نفوس و مسکن گفت: مردم از ارائه اطلاعات و آمار صحیح به سرشماران نفوس و مسکن نترسند و اطلاعات واقعی را ارائه بدهند.

وی گفت: در این رابطه مقام معظم رهبری هم ورود پیدا کردند و در دیدار مسؤولان ستاد سرشماری عالی آمار کشور و مدیران مرکز آمار ایران، آمار و اطلاعات دقیق،‌ متمرکز و علمی را پایه اصلی در تصمیم گیری کارآمد برای کشور خواندند و با تأکید بر اهمیت طرح سرشماری عمومی، خطاب به مردم خاطرنشان کردند که همه مردم عزیز باید به طور جدی در این طرح مشارکت داشته باشند.

در ادامه این جلسه نیز شهردار چهارباغ طی سخنانی گفت: شهرداری و شورای شهر با اطمینان در همه زمینه‌ها برای نتیجه مطلوب این دوره از سرشماری پای کار خواهند بود، چرا که اجرای این مهم به نفع شهر و روستاهای تابعه خواهد بود.

محمد عسگری افزود: همه باید در کنار هم بتوانیم با استخراج آمار درست و دقیق در جذب اعتبارات و برنامه‌های زیرساختی اقدامات لازم را انجام دهیم.

در پایان این جلسه تمامی دستگاه‌های موظف به همکاری همه جانبه برای برگزاری طرح سرشماری در چهارباغ شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار