اجرای درست سرشماری، ماموریت مهم شهرستان اشکذر

فرماندار اشکذر با بیان آنکه سرشماری یک طرح ملی است اظهار داشت: اجرای درست سرشماری ماموریت مهم شهرستان قلمداد شود و همه بخش ها باید در این زمینه همکاری نمایند.
کد خبر: ۲۹۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 21 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد علی شاه حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: سرشماری نفوس و مسکن بر اساس آخرین قوانین و دستور العمل های اجرا شده هر پنج سال یکبار برگزار می شود که امسال هم هشتمین سرشماری نفوس و مسکن طی دو مرحله اینترنتی و حضوری در مهر ماه و آبان ماه سال جاری صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: سرشماری ماموریت تمام دستگاه های اجرایی شهرستان است، بنابراین تامین نیروی انسانی ، خودرو، تجهیزات و مکان مورد نیاز برای اجرای طرح باید از طریق همکاری و تعامل ادارات شهرستان انجام شود.
شاه حسینی افزود: جهت اجرای صحیح تر و کامل تر سرشماری در شهرستان به هرکدام از ادارات ماموریتی واگذار می شود که مطابق با قانون و مقررات ملزم به اجرای ماموریت خود هستند .
فرماندار اشکذر در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس باید یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و دلاور مردانی که در هشت سال دفاع مقدس از ارزشها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه و بدون هیچ ادعایی با معنویت و شجاعت دفاع کردند گرامی و خاطرات آن دوران را با نصب بنرها و شعارهای متناسب با این هفته در سطح شهر و ادارات شهرستان زنده نگه داریم.
وی با تاکید بر حضور مسئولان شهرستان در مراسم های نمادینی که در طول این هفته برگزار می شود افزود: تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید مورد توجه همه کارگزاران دولت در شهرستان قرار گیرد.
در ادامه جلسه 'سید اسدالله امامی' فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر اهم برنامه هایی که در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار می شود اعلام و از تمام مسئولان خواست ضمن حضور در تمام برنامه ها، همکاری و تعامل لازم در اجرای هر چه با شکوه تر برنامه ها نیز داشته باشند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار