تصادف در محور زیبا کنار به امین آباد گیلان دو کشته برجای گذاشت

کد خبر: ۳۰۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 25 September 2016
تابناک / سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: براثر برخورد یکدستگاه پراید با کامیون در محور زیبا کنار به امین آباد از توابع شهرستان رشت دو نفر جان خود را از دست دادند.

سروان کریم فقیری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، علت وقوع این تصادف را تجاوز به چپ خودروی پراید عنوان و اضافه کرد: با برخورد این دو دستگاه خودرو ، راننده و سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند.
 
وی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از تعجیل و شتاب بی مورد در رانندگی از وقوع حوادث ناخوشایند برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
 
سروان فقیری در ادامه به ترافیک محورهای استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ترافیک محور رشت- قزوین و آستارا- اردبیل متراکم و روان است.
 
وی افزود: ترافیک کنونی سایر محورهای استان عادی و روان است.
 
سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان محدودیت های ترافیکی در جاده های استان را نیز یادآور شد و گفت: به منظور تسهیل و کشش ترافیکی، محدودیت های ترافیکی در دو محور رشت- قزوین و آستارا- اردبیل از صبح ( جمعه) اعمال شده است.
وی تصریح کرد: براین اساس؛ تردد انواع کامیون ها و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 امروز در دو محور یاد شده ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار