دبيركل حزب مردم​سالاري در اهواز:

دولت در زمینه توسعه سیاسی اقدام کند

کد خبر: ۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 03 May 2015

دبيركل حزب مردم​سالاري با بيان اينكه دولت مي​تواند در جهت توسعه سياست داخلي اقدامات بسياري انجام دهد، گفت: توسعه، تقويت و راه​اندازي خانه احزاب، آزادي فعاليت​هاي مطبوعات و منشور حقوق شهروندي كه خود دولت آن را تدوين كرده از جمله اقدامات مورد انتظار از دولت است.

مصطفي كواكبيان در اهواز گفت: يكي از انتقادات دائمي من به دولت يازدهم اين است كه در توسعه سياست داخلي بسيار كند عمل كرده است؛ نه اينكه دولت هيچ اقدامي در توسعه سياست داخلي انجام نداده است اما بايد در اين زمينه سريع​تر عمل كند.

وي افزود: متأسفانه حواس​ها بيشتر به سمت سياست خارجي و كمتر به سياست داخلي است. دولت وعده‌هايی به مردم داده است كه نزديك به 2 سال از آن‌ها مي​گذرد و دولتمردان بايد بيشتر بجنبند.

دبيركل حزب مردم​سالاري با دفاع از طرح استاني شدن انتخابات‏، گفت: مطالبات كوچك و شهرستاني نيز بايد رعايت شوند و فاصله​اي ميان مردم و نمايندگان نباشد اما اين نبايد مانعي باشد كه نمايندگان مطالبات ملي را ناديده بگيرند.

کواکبیان اظهارکرد: اصلاح​طلبان از طرح استاني شدن انتخابات مجلس استقبال مي​كنند به شرطي كه احزاب در انتخابات فعاليت كنند نه نهادهاي ديگر.

این نماینده پیشین مجلس با اشاره به مشكل ريزگردها در خوزستان، گفت: موضوع ريزگردها يك مساله اصلي است و حل آن تنها به سازمان حفاظت محيط زيست ارتباط ندارد. همه بايد دست در دست هم دهند تا اين مشكل رفع شود.

وی یادآورشد: نبايد در مشكل ريزگردها تنها دولت را متعهد دانست. مجلس هم براي حل اين معضل بايد همت كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار