شهرك ترافيك در كيش افتتاح شد

با شروع برنامه‌های گراميداشت هفته نيروي انتظامي، شهرك ترافيك با حضور رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي ويژه كيش، معاون پرورشي اداره آموزش‌وپرورش كيش و مسئولين محلي كيش در محل دبستان پسرانه ابن‌سینا كيش افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 02 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شهرک ترافيک کيش باهدف آموزش قوانين ، مقررات راهنمايي و رانندگي و همچنين آشنايي بافرهنگ ترافيک در روز شنبه در دبستان پسرانه ابن‌سینا جزيره کيش افتتاح شد.
 
در اين شهرک دانش آموزان با مفاهيم و فرهنگ ترافيک ، علائم و تابلوهاي راهنمايي و هشداردهنده ، نحوه عبور از خط عابر پياده ، دوربین‌های ثبت سرعت و رعايت حق تقدم خودروها و عابران آشنا می‌شوند.
 
شهرک ترافيکي کيش از امروز تا پايان هفته نيروي انتظامي ميزبان دانش آموزان و علاقه‌مندان است.
 
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي جزيره کيش در اين مراسم گفت: تلاش کرديم تا دانش آموزان را بافرهنگ ترافيک و قوانين راهنمايي و رانندگي آشنا کنيم.
 
سرگرد رضا سخايي اظهار کرد: بيشترين تأکید ما در جزيره بحث عبور عابرین پياده از روي خط‌کشی و حق تقدم آن‌ها است که در اين شهرک به دنبال آموزش اين مسئله نيز هستيم .
 
وي افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه گردش خودروها و ديگر وسايل نقليه ، کنترل سرعت غیرمجاز با دوربين از ديگر نکاتي است که در اين شهرک به کودکان آموزش داده می‌شود.
 
سخايي گفت: اميدواريم بتوانيم اين شهرک را درجایی مناسب و به‌صورت ثابت در ايام سال برگزار کنيم تا بتوان اين فرهنگ صحيح را در ميان خانواده‌ها نهادينه کرد .
 
معاون پرورشي و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کيش ابراز اميدواري کرد که با افتتاح اين شهرک و آموزش‌های لازم بتوان فرهنگ ترافيک را در ميان دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها نهادينه کرد تا در آينده شاهد فرزنداني باشيم که قوانين راهنمايي و رانندگي را به‌دقت رعايت می‌کنند .
 
داريوش جعفري تصریح کرد: برگزاري کلاس‌های آموزشي ويژه همياران پليس باهدف نهادينه کردن فرهنگ صحيح راهنمايي و رانندگی براي دانش آموزان از ديگر برنامه‌هایی است که براي آنان به مناسبت هفته نيروي انتظامي در نظر گرفته‌شده است .
 
در اين شهرك با استفاده از خودروهاي كوچك آموزشي جهت آموزش مقررات راهنمایي و رانندگي و همچنين ارائه آموزش‌های لازم در خصوص عبور از عرض خيابان ، خط‌کشی عابر پياده به نونهالان و كودكان ارائه می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار