فروش ۵ میلیارد تومانی نمایشگاه مهر درخشان در ۵۵ روز

مسئول نمایشگاه مهر درخشان مشهد مقدس گفت: براساس نظرسنجی صورت گرفته، ۹۵ درصد مردم خواهان دائمی شدن این نمایشگاه هستند.
کد خبر: ۳۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 05 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، مجتبی مختاری با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه مهر درخشان اظهار داشت: این مراسم عصر امروز ساعت 18 با حضور تولیت آستان قدس رضوی و حداد عادل برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه مهر درخشان بیان کرد: نمایشگاه به مدت 55 روز دایر بود و آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نیز براساس برآوردهای صورت گرفته نیم میلیون نفر بوده است و در فضای نمایشگاه نیز حدود 5 میلیارد تومان فروش صورت گرفته که عواید آن در اختیار مجموعه‌های تولیدی محصولات فرهنگی جبهه فرهنکی انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

مختاری گفت: این نمایشگاه برای حدود 300 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد و در حدود 2 برابر این آمار نیز، اشتغال غیرمستقیم از طریق این نمایشگاه ایجاد شد.

وی با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: 87 درصد جامعه آماری مورد سوال در این نمایشگاه ضرورت برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را مورد تاکید قرار دادند و 70 درصد نیز معتقد بودند برپایی چنین نمایشگاهی سابقه نداشته و نمونه آن را قبلاً تجربه نکرده بودند، همچنین براساس آمارها 85 درصد اعضای تمام خانوار از این نمایشگاه ابراز رضایت کرده بودند.

مختاری افزود: 95 درصد جامعه آماری مورد سوال این نمایشگاه، خواهان دائمی شدن این نمایشگاه بودند؛ علاوه بر این 85 درصد پاسخ دهندگان نیز معتقد بودند برپایی این نمایشگاه ذائقه آنها را در استفاده از کالای ایرانی تغییر داده است و 64 درصد نیز کیفیت اجناس ارائه شده را مطلوب ارزیابی کرده بودند.

وی تصریح کرد: در مجموع این نمایشگاه براساس آمارها رضایت 69 درصدی مردم را در پی داشت.

مختاری بیان کرد: متاسفانه با وجود نامه نگاری با ادارات دولتی استان، تنها مجموعه شهرداری و آستان قدس رضوی از این نمایشگاه حمایت کردند و متاسفانه با وجود انتظار زیادی که داشتیم استانداری از این نمایشگاه حمایت نکرد و مسئولی نیز از استانداری خراسان رضوی از این نمایشگاه بازدید نکرد.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار