تجمع صدها کارگر در اعتراض به صندوق بازنشستگی آینده سازدر تبریز

ادغام صندوق آینده ساز با تامین اجتماعی خواسته ای که در تبریز مطرح شد

همایش بزرگ اعضاء صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز کارخانجات تبریز امروز پنجشنبه دهم اردیبهشت 1394 با حضور صدها نفر از اعضاء شاغل و بازنشسته صندوق در محل سالن عدالت خانه کارگر تبریز برگزار گردید .
کد خبر: ۳۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 04 May 2015

همایش بزرگ اعضاء صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز کارخانجات تبریز امروز پنجشنبه دهم اردیبهشت 1394 با حضور صدها نفر از اعضاء شاغل و بازنشسته صندوق در محل سالن عدالت خانه کارگر تبریز برگزار گردید .

در این همایش حاج کریم صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز ضمن سخنانی بر عملکرد و نحوه اداره صندوق آینده ساز بشدت اعتراض نموده از مسئولان امر درخواست کرد این مسئاله سریعا با ادغام با سازمان تامین اجتماعی به نقطه پایانی برسد .ایشان همچنین گزارشی از روند طرح مساله در مجلس شورای اسلامی ارائه نموده از تلاش های نمایندگان محترم مجلس بویژه کمیسیون اجتماعی  و هیات رئیسه مجلس قدر دانی نمودند .

رییس خانه کارگر تبریز ادامه داد با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بارقه امید در دل کارگران رشد کرده و آنان به آینده امیدوارتر شده اند . ایشان همچنین  همکاری استاندار محترم و نیز فرماندار شهرستان تبریز را در حل و فصل مشکلات کارگران قابل تقدیر دانستند.

در این همایش پورگلی به نمایندگی از سوی اعضا بازنشسته صندوق و بقایی به نمایندگی از طرف شاغلین عضو به ایراد سخن پرداخته گزارشی از حضورشان در جلسات کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه نمودند .

در پایان این همایش ، بیانیه ای در 6 ماده به شرح ذیل صادر گردید .

بسمه تعالی

بیانیه همایش بزرگ اعضاء صندوق آینده ساز کارخانجات تبریز

با درود بر روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدان کارگر و درود بر رهبر فرزانه پیر و مراد و قافله سالار انقلاب اسلامی ، ما اعضاء صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز از کارخانجات استان آذربایجان شرقی ضمن پاسداشت شرایط و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ضمن حفظ آرامش و صبر انقلابی و سپردن کار بدست توانای مسئولین نظام و در راس آن مجلس شورای اسلامی و ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سریع و انقلابی کمیسیون اجتماعی مجلس در رسیدگی به پرونده صندوق آینده ساز و تصویب اعمال ماده 236 در رابطه با صندوق ،اعلام می داریم :

1 - صندوق آینده ساز بدلیل عدم اخذ مجوز های لازم برای بیمه گری فاقد وجاهت قانونی است .

2 – صندوق آینده ساز تنها قوانین خود را قبول داشته و از اجرا و قبول قوانین رسمی و مصوب نظام جمهوری اسلامی استنکاف می ورزد .

3 – علی رغم تاکید قانون گذار به رعایت حقوق بازنشستگان در ماده 23 قانون کار ، صندوق آینده ساز هر سال بیشتر از پیش به تضییع حقوق بازنشستگان اقدام می کند.

4 – با اداره صندوق بصورت خود اتکایی و عدم جواب گویی به هیچ سازمان و ارگانی در سراسر کشور بیم آن میرود که اموال صندوق بدست چند نفر چپاول و حیف و میل گردد .

5 – سازمان گسترش بدلیل همکاری با صندوق در سنوات گذشته در عضویت اجباری و غیر قانونی کارگران در صندوق آینده ساز بر خلاف مادتین 2 و 148 قانون کار مقصر می باشد .

6 – سازمان تامین اجتماعی بدلیل کوتاهی خود در عدم پیگیری و سکوت در برابر واریز حق بیمه کارگران به صندوق آینده ساز مقصر می باشد .

بنابراین از مسئولان محترم نظام استدعا داریم نسبت به ادغام صندوق غیر قانونی آینده ساز با سازمان تامین اجتماعی اقدام سریع انجام پذیرد ، همچنین بدلیل احتمال حیف و میل اموال صندوق و عدم وجود نظارت و جلوگیری از یک مفسده بزرگ مالی و خسران عمومی تا زمان تعیین تکلیف نهایی پرونده مسئولین صندوق ممنوع الخروج اعلام گردند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۳
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
از مسئولین نظام جمهوری اسلامی عاجزانه تقاضای رسیدگی عاجل داریم .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
این خواسته ی به حق همه ی اعضاء آینده سا ز می باشد که باید در سازمان تامین اجتماعی ادغام شود من به عنوان فرد آگاهی که از جامعه ی کارگری استان مرکزی اراک و تهران با انجام این کار بسیار موفق خواهیم بود
یعقوب زارع پورحیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
ازمسولان محترم نظام خواهشمنداست نسبت به ادغام صندوق آینده سازبه بیمه تامین اجتماعی مساعدتهای لازم را به عمل آورند با کمال تشکر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
تا حالا مسئولین صندوق با هزاران ترفند و با دور باطل که بر هیچ کس پوشیده نیست بر صندلی قدرت که با ظلم بنا شده تکیه کرده اندو از حق وحقوق بازنشستگانی همچون بنده وامثال بنده که سالهاست با زجر ورنج درمشاغل سخت وزیان کار کرده ام و اینک مستمریم نصف یک مستمری بگیر تامین اجتماعی شده، حق دارم بپرسم مابقی حقمان جیب کدوم ستمگری سرازیر میشه؟چرا تا حالا هیچ ارگان دولتی بر کارهای اینها نظارت نکرده ؟چرا بازرسی و تحقیق وتحفض ها از مسئولین صندوق نشده؟ چرا نظارتی بر پاداشهای چند صدمیلیاردی نشده ؟چرا بردلال بازیهای مسئولین نظارتی نشده؟ چرا بایستی ما بازنشستگان چند سال اخیر قربانی طمع عده خاصی شویم ومستمریمان با فرمولهای ابداعی چند تن از خدا بی خبر رقم بخورد. وقوانین وزارت تعاون وکار ورفاه اجتماعی شامل ما نگردد. حکام صندوق بدون ترس ومحاکمه هر گونه مستند سازی را انجام دهند وراحت در حق دیکر اعضا اجحاف وستم نمایند. ما بازنشستگان مشاغل سخت وزیان خواهان ادغام با تامین اجتماعی وتجدید محاسبه مستمریمان طبق فرمول واشل های وزارت تعاون کار وتامین اجتماعی هستیم
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بنده به نمایندگی از کارگران شاغل در شرکتهای مستقر در تهران از دولت محترم تقاضادارم نسبت به انحلال صندوق آینده ساز و تعیین تکلیف وضعیت ان و انتقال سوابق ما کارگران به سازمان تامین اجتماعی اقدام عاجل نماید.صندوی که فقط به شعار پایبند نظام است امادر عمل تابع قوانین من درآوردی برخی افراد فاقد تخصص .انشااله دولت محترم با تصمیم گیری سریع تبعات آتی این بی قانونی آشکاررابه حداقل برساند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
بالاترین ستم به بازنشستگان مشاعل سخت وزیان آور که از سال 90به بعد بازنشسته شده اند روا شده ومتاسفانه مدیران ارشد ورییس کل وشورای عالی صندوق تا حال هیچ اصلاح وتجدید محاسبه مستمری طبق اشل وقوانین وزارت کار وتامین اجتماعی را در دستور کار خود نگذاشتند. واین اجحاف وحق الناس در گردنشان تا قیامت سنگینی خواهد کرد. خدایابه حق این روزها ی ماه مبارک رمضان که مهمانی توست ، این ظالمین را به کیفر اعمال شان برسان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
زمانی این همه ستم مسئولین صندوق حمایت وبازنشستگی اینده ساز به حداقل می رسد که این صندوق با تامین اجتماعی ادغام وتجدید محاسبه مستمری برای بازنشستگان چند سال اخیر مشاغل سخت وزیان اور صورت گیرد. انشاءالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
چند دهه بیمه اینده ساز فقط ورودی داشت و سرمایه های کلان وعظیم ،بنیاد بیمه اینده ساز را تقویت می کرد ولی با سوء مدیریت و طمع ومنفعت طلبی های شخصی و عدم نظارت دولتی وبازرسی،باعث گردید این سرمایه های کلان اعضاء در جیب تعدادی سرازیر بشه وحتی اینک نیز با ثروت های میلیاردی چشم طمع خود را از صندوق برنداشته اند. وجهت چپاول مدام که مبادا از این غارت سهمی ازشان کم بشه از سال 90به بعد مستمری بازنشستگان علی الخصوص کارگران مشاغل سخت وزیان اور را نسبت به مستمری بگیران تامین اجتماعی تا نصف کاهش داده اند. واگه قرار باشه عدالت اجرا بشه بایستی رییس کل های سابق صندوق و شورای عالی محاکمه وبه جزای اعمال پلیدشان رسیده و رد اموال شود . انشاءالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
معايب اين صندوق كم نيست. 1- حقوق بازنشستگي كمتري از تامين اجتماعي پرداخت ميكند2- پنج سال بايد بيشتر كاركنيم تا شامل پنالتي كاهش حقوق نشويم و بالطبع هرسال دولت حقوق را افزايش ميدهد و فرد پس از 35 سال بازنشسته كه شد از حقوقي بهتر از تامين اجتماعي برخوردار ميشود. اگر راست مي گويند بازنشستگان با 30 سال سابقه از حقوق بهتراز تامين اجتماعي برخوردار شوند- 3- هزينه درمان رادر زمان اشتغال به عهده نمي گيرد و با آسودگي خاطر 35 سال از حق عضويت بيمه ذخيره مي گيرد تا اگر عمري باقي بماند حقوقي پرداخت نمايد4- اين بيمه فقط براي مديران خوب است كه حقوق هاي بالا دريافت مي نمايند در حال حاضر كه تامين اجتماعي سقف حقوق بالاي خوبي دارد هيچ كارگر و كارمند و كارشناسي پس از 30 سال حقوقش به سقف تامين اجتماعي نميرسد چه برسد به آينده ساز كه ادعا ميكند كه سقف پرداختي مستمري نداريم.4- با بخشنامه هايي كه از سازمان گسترش به همه شركتها ابلاغ شد خيلي از كاركنان را با اجبار بيمه صندوق كردند تا حق عضويت ها براي زمان بازنشستگي مديران ذخيره گردد. و در آن زمان اطلاعات كافي در اختيار كارگر و كارمند نگذاشتند كه معايب اين صندوق بازنشستگي چيست و فرد بناچار كه كار دولتي يا تحت پوشش پيدا كرده ، اعتراضي ننمودند و زماني فهميدند كه مي بايستي براي تغيير صندوق بازنشستگي مبلغ گزافي را كه در توان آن كارگر يا كارمند نبوده پرداخت كنند تا مثلا" شاغل بتواند عضو تامين اجتماعي شود از مسئولين محترم خواهشمنديم كه به اين مسائل رسيدگي نمايند و باعث بيشتر ضرر كاركنان كه ساليان سال به اميد بازنشستگي خوب، زحمت كشيدند نشوند. با تشكر
مختار ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
بنده با سابقه 25 سال عضو صندوق اینده ساز هستم درمحيط سخت وزیان اور کار کردم تازمانی امسال آقای ملک پور ودوستانشان دراین بیمه مذکور وجوددارند ومدیران باحقوق بازنشستگی بالای 15000000تومان پرداخت میشود برای اجرای قانون سخت وزیان آور بار مالی وجود دارد از بازرسی کل کشور درخواست رسیدی ونظارت خواستارم
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
معاون اول رئیس جمهور آقای جهانگیری آیا برادران شهيدتان رازین حق ما کارگران صندوق بیمه اینده سازکه جنابعالی عضو أن هستید پایمال شود صندوق مذکور قانون را اجرا نمیکند
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
از سال 90 متاسفانه مسئولان صندوق آينده ساز هيچ يک از مصوبات دولت را در مورد افزايش حقوق بازنشتگان عمل ننموده و بطور خود سر هر کاری که دلشان می خواهد با اين طبقه ضعيف انجام می دهند ، عاجزانه از معاون اول محترم رئيس جمهور جناب آقای جهانگيری خواستارم دستور فرمايند کليه افزايش های دولت از سال 90 شامل حال بازنشستگان صندوق گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
ثروت وقدرت بدون نظارت دولتی وبازرسی وسوئ مدیریت توام بامنفعت طلبی شخص باعث فساد گسترده واجحاف در حق بازنشستگان سخت و زیان اور گردیده
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
بنده حدود 27 ساله که عضو بیمه آینده ساز میباشم و متاسفانه این بیمه بعد از درخواست و تقاضای اینجانب به بازنشستگی زیان آور جواب رد به زیان آور بودن شغل بنده داده اند در حالی که همکاران هم رده من درتامین اجتماعی در شرکت با 20 سال سابقه بازنشسته شده اند آن هم با حقوق دو برابر حقوق آیند ساز. آیا این عدالت است لطفا به داد قشر کارگر که مظلوم ترین قشر جامعه هستند رسیدگی نمایید.
یوسف اختری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
با سلام
ما هر چی پیام میزاریم تو سایت مورد نمایش قرار نمیگیره چرا ؟
آیا اینجاه هم باید به دم یک آیزون بود
بابا تو که زحمت کشیدی این سایت رو گذاشتی چرا اینقدر شل و ولی
چرا نمیزاری اعضاء صندوق بفهمند که بنیان مولائی و سقط الاسلام تحت پوشش تشکیل شرکت چه مبالغ هنگفتی رو بالا کشیدن 480 میلیون تومن سال 93 آقای سقط الاسلام فقط سود از محل هیئت مدیره این شرکتها هاپولی کرده وهمه اش هم خرج باوسیر شده
یوسف اختری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
جان مادرت این پیام را به نطر بازدید کنندگان سایت برسون بنیان مولائی حدود بالای 5 میلیارد اخیرا هزینه کرده برای ساخت شهر بازی تو بروجرد این کرد یه لا قوا این پول رو از کحا آورده مامانش باغ پسته داشته اینم حتما"
مجتبی اسدی از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
با سلام خواهشمندم نسبت به بازنشستگان ماده ده که ضریب سه ده سال آخر خدمت انها درست محاسبه نشده و در جلسه کانون سال 93 موکول به پرداخت پول از طرف دولت به صندوق شده است که امیدواریم که این مهم هرچه زودتر پیگیری و انجام شود تا حقوق ما که از همردیفانمان در تامین اجتماعی بسیار پایین تر است و باعث خجالت صندوق و عدم جذب افراد جدید به صندوق میشود بر طرف گردد
بازنشسته سخت وزیان آور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
باسلام ،هر کس به نوعی در طول زمان شاغلی اش حق بیمه برای بازنشستگی پرداخت کرده ودر این بین یکی کم ویکی زیاد تا در این دوران دارای معاش ورفاه و... باشد ولی متاسفانه صندوق به ظاهر حمایت وبازنشستگی آینده ساز از سال 90 با فرمولهای ابداعی برای بازنشستگان سخت و زیان آور ،باعث گردیده هر کس به نسبت واریزی بیمه اش (چه کم ویا زیاد) به همان مقدار مستمر یش در حال حاضر نصف یک بازنشسته هم تراز خود در تامین اجتماعی باشد. لذا از مسئولین ونمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استدعا داریم جهت ترمیم واصلاح وتجدید محاسبات مستمریمان اقدامات مقتضی را مبذول فرمایند ودعای خیر این قشر مظلوم را همواره بدرقه راهتان داشته باشید.
بازنشسته سخت وزیان آور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
باسلام ،هر کس به نوعی در طول زمان شاغلی اش حق بیمه برای بازنشستگی پرداخت کرده ودر این بین یکی کم ویکی زیاد تا در این دوران دارای معاش ورفاه و... باشد ولی متاسفانه صندوق به ظاهر حمایت وبازنشستگی آینده ساز از سال 90 با فرمولهای ابداعی برای بازنشستگان سخت و زیان آور ،باعث گردیده هر کس به نسبت واریزی بیمه اش (چه کم ویا زیاد) به همان مقدار مستمر یش در حال حاضر نصف یک بازنشسته هم تراز خود در تامین اجتماعی باشد. لذا از مسئولین ونمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استدعا داریم جهت ترمیم واصلاح وتجدید محاسبات مستمریمان اقدامات مقتضی را مبذول فرمایند ودعای خیر این قشر مظلوم را همواره بدرقه راهتان داشته باشید.
آرش
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
با توجه به آمار های نگران کننده و وضعیت وخیم صندوق آینده ساز ، از دولتمردان متنعم از آرای ملت ، خواستار تصویب طرح ادغام صندوق مذکور در سازمان تامین اجتماعی هستیم.
آینده خود و فرزندانمان به تصمیم صحیح و دور از هرگونه محافظه کاری آن بزرگواران وابسته است.
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اين همه سرمايه جمع آوري شده 20 ساله صندوق آينده ساز تنها در دست چند چپاول و غارتگر كه در راس آن قرار دارند و ميدانند بانيان اصلي كه خود سران وقت آن دوران حكومتي بودند ( سهام داران اصلي سرمايه گذاري آينده كيش " بساك " ...
بي قانوني منشع تمام ناهنجاري هاست . از فحشاء ،‌طلاق ، بيكاري ، فقر ، اعتياد ، اختلاس ، ديگر معضلات مملكتي گرفته ، نااميدي مردم به اين نظام بيش از بيش همواره شده ... با شاهد سكوت مجامع ( سكوت ، بي تدبيري ) ، به جايي نخواهيم رسيد . سكوت مجلس ، سكوت قوه قضائيه ، سكوت قانون ، با توجه به اينكه بيش از 2 سال فغان و ناله كارگر زجر كشيده توام با ديگر مشكلات عديده پيرامون زندگي كارگري را از قبيل ( داشتن بيكار ، ليساس و فوق ليسانس در منزل ، داشتن معتاد در منزل ، داشتن طلاق گرفته در منزل ، داشتن مريض رواني در منزل ) كه همش پيامد ناعدالتي مملكتي است كه سوغات خريت دوران جواني ماست ، بعد از 35 سال خون و دل خوردن و با هر ناسزايي زندگي كردن ، گريبانگير نسل اولي هاي انقلاب شده كه همچنان ادامه دارد . سكوت ما در پس پرده ناتواني نيست " احترام به هويت ايراني ماست ... اگر دير بچنبيد توانايي كارگر ثابت شده است ؟!
ابطال صندوق آينده ساز ، جايگزين به تامين اجتماعي با تمام سرمايه هاي اصلي و ذخيره هاي صندوق ، تمام
بازنشسته موتورسازان
|
United Kingdom
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
باسلام اینا کاررا بجایی رساندن که نماینده ایندساز از کارکنان موتورسازان سکه گرفته و انها را توافقی از شرکت اخراج کرده و از بیمه بیکاری تا زمان بازنشستگی استفاده میکنند
بازنشسته سخت وزیان آور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اقای ایزدی ای کاش حقوق این ظالمین به پانزده میلیون تومان ختم می شد ولی شاهد ده ها برابر پاداش این مقدار حقوقشان در ماه هستیم ولی افسوس که سود وپاداش پروژه های سرمایه گذاری وسود های سهام بجای تزریق وافزایش سرمایه اعضاء ،مستقیم بین باند مخوف وفاسد ملک پور تقسیم میشه. فقط خدا میتونه به دادمان برسه
فرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
با سلام و درود به روان پاک عزیزانی که برای حفظ ایران عزیز جان خود را فدا کردند
بنده از مسئولان محترم نظام جمهوری اسلامی عاجزانه تقاضا دارم نسبت به ادغام صندوق غیر قانونی آینده ساز با سازمان تامین اجتماعی اقدام سریع راانجام دهند .
نوازاله کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
مسولین محترم نظام،دولت محترم تدبیر و امید،با سلام ،ادغام صندوق اینده ساز وتامین اجتماعی،یک ضرورت اجتماعی است،خواهشمند است پیش از انکه بابک زنجانی ها ظهور کنند ،تدبیری بیندیشید،که خیلی زود دیر میشود.سپاس
نوازاله کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
مسولین محترم نظام،دولت محترم تدبیر و امید،با سلام ،ادغام صندوق اینده ساز وتامین اجتماعی،یک ضرورت اجتماعی است،خواهشمند است پیش از انکه بابک زنجانی ها ظهور کنند ،تدبیری بیندیشید،که خیلی زود دیر میشود.سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
بابک زنجانی ها باید چلوی مدیران ورانت خوران وغارتگران صندوق پا جفت کنند.
غضنفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
واقعا" جای تاسفه ، چطوری وجدان سران صندوق قبول میکنه که دسترنج یک عمر کارگر رو بخوان پایمال کنن، انتظار میره جلوی این گستاخی و فساد از سوی نمایندگان کارگری و مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید گرفته بشه.
رستکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
سلام اول خدمتمان بزور ما رو عضو این صندوق لعنتی کردن الان بعد بیست سال تازه میفهمم جه کلاهی سرمان رفته از دولت محترم میخوام تا ما هم مثل بیمه فولاد نشدیم به دادمان برسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
با سلام. از دولت محترم درخواست دارم پشتیبان ما باشد تا سال ها پرداخت حق بیمه ما از بین نرود. با ادغام تامین اجتماعی موافقم. با تشکر
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
با سلام ازدولت درخواست میکنیم ما که مدت 23 سال در کار سخت و زیان آور خدمت کردیم و به اجبار از بازنشستگی زودرس استفاده کردیم با حقوق کم بازنشسته شدیم به این مشکل نیز رسیدگی کند با تشکر
طهماسبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
این دو ،ستانی که درخواست ادغام صندوق در تامین اجتماعی دارند با چه حقی از طرف دیگران حرف میزنند؟ در کدام نظر سنجی اعضاء چنین درخواستی دارند؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
از مسئولين محترم خواهشمندم به داد ما كارگران برسن ، تورو خدا قانون انتقال سوابق آينده ساز به تامين اجتماعي درست بشه ، آينده ساز وضعيت مناسبي نداره ، تا مثل بيمه فولاد و بيمه توسعه نشده يه فكري بكنيد ، كلي پول براي انتقال سابقه آينده ساز به تامين اجتماعي بايد بدم در صورتي كه تمام حق بيمه را آينده ساز از روي فيش حقوق ماه كسر كرده ، آخه اين چه عدالتيه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
سلام ، يك فساد ديگر مالي در اين صندوق قابل كشف است . دستگاهها نظارتي وارد عمل شوند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
اميدورايم هر چه زودتر به وضع نابسامان و عدم پاسخگو بودن اين صندوق رسيدگي شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
اميدورايم هر چه زودتر به وضع نابسامان و عدم پاسخگو بودن اين صندوق رسيدگي شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
آنچه كه تا به حال به آن توجه نشده است اين است كه صنوق به صورت شخصي و نه خصوصي در اختيار چند نفر قرار گرفته كه صان را به خانه و ملك خودشان اشتباه گرفته اند . اميدوارم قبل از اينكه دير شود و آقايان به كانادا و آمريكا فرار نكنند ،‌فكري و اقدامي انجام گيرد . وگرنه چندين هزار بازنشسته و شاغل عضو صندوق مشتري دائمي جلوي مجلس و ديگر نهاد ها دولتي خواهند بود.
ناسناس
|
United States
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
من یک سوال از مسولین آینده سا ز دارم چرا حقوق کارگران زیان آور کمتر از بازنشستگان 25 است
اقبال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
نظر همه افایان محترم است البته ایجا همه مخالفین صحبت کرده اند بهتر است اگر قراراست انتقالی صورت پذیرد باید ازتمام اعضا استعلام شود یعنی به آرای عمومی مراجعه شود
اقبال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
نظر همه افایان محترم است البته ایجا همه مخالفین صحبت کرده اند بهتر است اگر قراراست انتقالی صورت پذیرد باید ازتمام اعضا استعلام شود یعنی به آرای عمومی مراجعه شود
Esmaeil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
من از مازندران هستم.اگر کسی بتونه یک کانال تلگرامی درست کنه و اعضای بیمه آینده ساز اطلاعات خودشون رو به اون تلگرام ارائه بدن و از سراسر کشور از یکدیگر و مشکلات صندوق مطلع باشیم و در صورت لزوم خبررسانی کنیم بسیار عالی میشود.باتشکر
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
باید صندوقی که پول ما این مدت نزدش بوده مابه تفاوت را به تأمین اجتماعی پرداخت کند و نه فرد بیمه شونده.
این چه ظلمی است که میشود. من ۱۷ سال اجباراَ بعنوان کارمند سازمان گسترش به آینده ساز حق بیمه پرداخت کردم، و باز اجباراَ ۱۶ سال هم به تأمین اجتماعی به صورت دولتی و خصوصی پرداخت کردم! حال که بازنشسته شده ام تأمین اجتماعی میگوید برای انتقال سوابقت باید مبلغ بسیار بالایی که از توان من کارمند بازنشسته خارج است به تأمین اجتماعی پرداخت کنی. پس از ۳۳ سال خدمت هنوز پس از یک سال یک ریال بازنشستگی از هیچکدام از این دو صندوق دریافت نکرده ام و واقعاَ مستأصل و بیچاره شده ام شما را به خدا و پیغمبر اگر کوچکترین ایمانی وجود دارد راه حلی پیش پای ما بگذارید.
میرجبار یاسیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
باسلام چرا کمک هزینه ها را پرداخت نمی کنید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار