تجمیع ظرفیت های پراکنده هنری در قم منجربه تولید آثار فاخر می شود

استاندار قم گفت: با تجمیع ظرفیت های پراکنده در حوزه های گوناگون هنری در استان، می توانیم شاهد آثار فاخر هنری در بستر آموزه های دینی در جامعه باشیم.
کد خبر: ۳۰۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 06 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه شورای هنر استان قم تصریح کرد: با تبیین برنامه ها و ارائه سیاست های مناسب و هم چنین با مشارکت و همفکری، می توانیم برنامه های راهبردی و راهگشا برای ارتقاء هنر در استان ارایه دهیم. 

وی بر ضرورت همفکری همه بخش ها و صاحبنظران در ارایه راهکارهای مناسب در جهت توسعه کمی و کیفی هنر در استان قم تاکید کرد و گفت: باید هرچه بیشتر ظرفیت های بالقوه استان در زمینه هنر را بررسی و احصاء کرده و برای رسیدن به اهداف و نتایج مطلوب، از موازی کاری و انجام فعالیت های بدون برنامه و هدف پرهیز کنیم. 

استاندار قم با بیان این که در برنامه ریزی ها و توزیع اعتبارات و نیز نظارت و حمایت در بخش های مختلف باید نگاه ملی و فرابخشی و متوازن داشته باشیم، تصریح کرد: باید با حضور کارشناسان، صاحب نظران و افراد خبره در کارگروه های ذیل شورای هنر، برنامه ها و راهکارهای مفید و موثر تبیین کنیم. 

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های گسترده در حوزه های گوناگون هنری در استان قم، اظهار داشت: حضور بخش های غیردولتی در توسعه و تعمیق هنر ارزشی در استان که در حال حاضر بسیار پراکنده و نامتوازن شکل گرفته اند، بسیار با اهمیت بوده و ضرورت دارد. 

نخستین جلسه شورای هنر استان قم با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، هنرمندان و افراد صاحب نظر در حوزه های گوناگون هنری در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار