محور کندوان یک‌طرفه شد

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در حال حاضر در محورهای فیروزکوه و کندوان به‌صورت عادی و روان است.
کد خبر: ۳۰۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 08 October 2016
جعفر محمدنژاد دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای فیروزکوه و کندوان به‌صورت عادی و روان است.
 
وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محدوده سه راه چلاو محور هراز به‌صورت نیمه سنگین و روان است، اضافه کرد: در محور سمنان ـ مازندران نیز وضعیت ترافیک به‌صورت عادی و روان است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: از نظر جوی نیز مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد.
 
این مسؤول در مورد محدودیت‌های ترافیکی امروز در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران، تصریح کرد: محور کندوان از ساعت 18 امروز یک‌طرفه شد و این محدودیت تا ساعت 24 بامداد ادامه دارد.
 
محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع تریلی از محور هراز نیز همچنان ممنوع است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 22 جمعه شب 16 مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع است، یادآور شد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت 22 امشب از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار