سفر سردار طلایی به زرندیه؛

نشست مشترک سردار طلایی و اعضای شورای شهر مامونیه

به گزارش تابناک؛ در نشست مشترک عضو شورای شهر تهران با اعضای شورای شهر مامونیه، مسائل و مشکلات این شهر و راهکارهای موجود در راستای تعامل سازنده میان طرفین، بررسی شد.
کد خبر: ۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹ 06 February 2015

سردار طلایی در دیدار یکروزه از شهرستان زرندیه و به مناسبت گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر، با حضور در جمع مردم این شهرستان به بیان ویژگی ها و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت.

به گزارش تابناک؛ در نشست مشترک عضو شورای شهر تهران با اعضای شورای شهر مامونیه، مسائل و مشکلات این شهر و راهکارهای موجود در راستای تعامل سازنده میان طرفین، بررسی شد.

وی بر لزوم بهره گیری از تمام پتانسیل و امکانات و فرصت های پیش رو توسط شورای و شهرداری مامونیه تاکید کرد و گفت: باتوجه به وجود زمین مناسب و ارزان و روند رو به رشد جمعیتی و نیاز شهر به ساخت و ساز در زمینه های مختلف، شهرداری می تواند با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و یا ورود مستقیم به این حوزه، روند توسعه شهر را سرعت بخشد.

وی در پاسخ به درخواست یکی از اعضای شورای شهر مامونیه مبنی بر اینکه؛ "شهرداری تهران تعدادی از نیمکت های خود را که قصد دارد دور بیندازد! را به ما(شهرداری مامونیه) بدهد"، افزود: شهرداری و شورای شهر مامونیه باید از داشته ها و پتانسیل خود نهایت استفاده را برده و درکنار آن با تعامل با شورای شهر تهران درخصوص تبادل تجربه و دانش فنی و تخصصی در حوزه شهری و ... جهت پیشبرد اهداف و توسعه حوزه شهری گام بردارد. درغیر اینصورت با چند نیمکت و تجهیزات مشابه، مشکلی حل نمی شود.

در ادامه کریم اخوان رئیس شورای شهر مامونیه و اعضای این شورای به بیان نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی برای تعامل و همکاری بیشتر طرفین به منظور استفاده از تخصص و تجربه مدیران شهرداری تهران در حوزه مدیریت شهری، پرداختند.

محمدرضا خلج معصومی، رئیس شورای شهرستان زرندیه با اشاره به اهمیت بکارگیری از تخصص و دانش فنی کارشناسان و مدیران شهری کلانشهر تهران در پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان زرندیه و شهر مامونیه، اظهار داشت: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر مامونیه و روند رو به رشد جمعیت شهر در سالهای اخیر، اجرای پروژه های بزرگ عمرانی، خدماتی، تجاری، مسکونی و... مورد نیاز شهروندان، مستلزم جذب سرمایه گذار و همکاری بخش خصوصی است.

عضو هیات رئیسه شورای استان مرکزی بر لزوم تداوم نشست های کارشناسی و تعاملی با شهرداری و شورای شهر تهران تاکید کرد و گفت: استفاده از تجربه و تخصص مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تهران، در زمینه های مختلف ازقبیل؛ جذب سرمایه گذار و مشارکت با بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف شهری و... تاثیر بسزایی در توسعه همه جانبه و پایدار در شهر مامونیه دارد.

خلج معصومی خواستار هماهنگی لازم جهت برگزاری و تداوم این نشست ها توسط شورای شهر تهران شد.

سردار طلایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز از شورای شهر و شهرداری مامونیه جهت حضور در شورای شهر تهران و بازدید از پروژه های شهرداری تهران دعوت به عمل آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار