کسب جوازحضوردررقابتهای قهرمانی اتریش توسط پورشیب

پورشیب برای مشخص شدن نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی جهان به مصاف علی فداکار رفت و با برتری در مقابل این کاراته کا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت .
کد خبر: ۳۰۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 10 October 2016
در پایان چهار مبارزه انتخابی که در اردوی تیم ملی کاراته برگزار شد، ذبیح الله پورشیب جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را دریافت کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛ برای مشخص شدن نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی کاراته در رقابتهای قهرمانی جهان چهار دیدار انتخابی بین علی فداکار و ذبیح الله پورشیب در محل سالن رزمی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در دیدار نخست دو کاراته کا به تساوی یک بر یک رضایت دادند . پورشیب در مبارزه دوم عملکرد بهتری داشت و ۷ بر۲ صاحب پیروزی شد . در مبارزه سوم یکبار دیگر نتیجه تساوی ۲ بر ۲ روی تابلو امتیازات ثبت شد تا کار به مبارزه چهارم کشیده شود. در این دیدار پورشیب ۵ بر ۴صاحب پیروزی شد و به ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی راه پیدا کرد .

با این نتیجه ترکیب تیم ملی در کومیته انفرادی با حضور امیرمهدی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم ، سعید احمدی در وزن ۶۷- کیلوگرم ، علی اصغرآسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم ، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوکرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+کیلوگرم کامل شد.

کادر فنی تیم ملی قرار است از بین نفرات باقی مانده در اردو ترکیب کومیته تیمی را تا عصر امروز معرفی کند. بهمن عسگری ، ابراهیم حسن بیکی ، هادی عرب ، مهدی خدابخشی ، علی فداکار و ایمان سنچولی سایر کاراته کاهای اردونشین هستند که از بین آنها ترکیب کومیته تیمی انتخاب خواهد شد.

بیست و سومین دوره ر قابتهای کاراته قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار خواهد شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار