رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای استان در حال حاضر سنگین است.
کد خبر: ۳۱۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 10 October 2016
به گزارش تابناک مازندران،  جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محدوده جوارم فیروزکوه به‌صورت سنگین است.
 
وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور کندوان، اضافه کرد: وضعیت ترافیک در محدوده پلور تا آب اسک محور هراز نیز به‌صورت سنگین است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: وضعیت ترافیک از محدوده پهنه کلا تا تاکام محور سمنان ـ مازندران نیز به‌صورت سنگین است.
 
این مسؤول یادآور شد: از لحاظ جوی نیز سطح محورهای مازندران ابری و خشک است و مشکلی خاصی نداریم.
 
محمدنژاد در مورد محدودیت‌های ترافیکی محورهای مازندران به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز دوشنبه 19 تا ساعت 6 روز شنبه 24 مهر ماه امسال از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع است؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری بلامانع است.
 
وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 19 و جمعه 23 مهر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
محمدنژاد اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت : تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه 19، پنج‌شنبه 22 و جمعه 23 مهر ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار