رئیس ستاد انتخابات روحانی در اردبیل نمی‌شوم

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم شایعه منتشر شده مبنی بر ریاست ستاد روحانی در اردبیل در انتخابات پیش رو را تکذیب کرد.
کد خبر: ۳۱۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 16 October 2016

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: به هیچ وجه مطالب منتشر شده از جانب بنده برای ریاست ستاد انتخاباتی روحانی در استان اردبیل صحت ندارد چرا که اصلاً چنین موضوعی مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد نامزد شورای شهر در تهران می‌شوم و امکان حضور در استان اردبیل را جز سخنرانی محدود به نفع حسن روحانی ندارم و مطالب منتشر شده مبنی بر ریاست بنده در ستاد انتخاباتی روحانی از اساس اشتباه و نادرست است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم با بیان اینکه قطعاً مردم بنا به تشخیص خود به کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها رأی می‌دهند، گفت: بنده نمی‌توانم برای مردم در انتخابات پیش رو تعیین تکلیف کرده و یا رفتار قیوم‌مأبانه‌ای را در پیش بگیرم بلکه این رأی مردم در انتخابات پیش رو تعیین‌کننده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردبیلی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
آقای پیرموذن عزیز بقدر کافی برای مردم اردبیل و استان خدمت رسانی کرده اید بهتر است به فکر بازنشستگی باشید تهران نیز گمان نکنم نیازی به شما داشته باشند...........
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار