به دنبال هدفمند شدن فعالیت‌ احزاب هستیم

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در خانه احزاب به دنبال تحقق هم گرایی، کارکردی شدن فعالیت‌ها و هدفمند شدن فعالیت‌های احزاب هستیم.
کد خبر: ۳۱۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 16 October 2016
دکتر سید جواد حسینی با بیان این که امروزه شاهد دو نوع فعالیت حزبی هستیم، اظهار کرد: جوامعی که فعالیت‌های حزبی تکثرگرایی دارند که موجب دو قطبی شدن آنها شده است و جوامعی که فعالیت های حزبی تکثرگرا دارند اما به سمت دو یا چند قطبی شدن جامعه پیش نمی‌روند، بلکه با توجه به اصول منافع ملی ضمن دارا بودن خط و مشی متفاوت، جامعه را به سمت همگرایی با حفظ اصول منافع ملی پیش می برند .

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف عمده خانه احزاب خراسان رضوی این است که با عنایت به منافع ملی و استانی، همگرایی را توسعه دهد، افزود: در این مجموعه به دنبال تحقق هم گرایی، کارکردی شدن فعالیت‌ها و هدفمند شدن فعالیت‌های احزاب هستیم.

حسینی خاطر نشان کرد: با عملیاتی شدن این مهم، احزاب علاوه بر کارکرد مثبت در انتخابات و نیز انتخاب اصلح، در دوران پس و پیش از انتخابات، نقش خود را به عنوان حلقه واسطه بین دولت و مردم ایفا می کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه احزاب از یک سو از بطن جامعه خواسته‌ها و نیازها را به دولت منتقل می کنند و از سوی دیگر سیاست‌های دولت توسط احزاب به مردم  انتقال داده می‌شود، گفت: خانه احزاب با حضور همه تشکل‌های 55 گانه استان باید اداره شود و در شورای مرکزی آن نیز  نمایندگان تمام احزاب عضویت دارند.

حسینی تاکید کرد: خانه احزاب می‌تواند در عرصه‌های مختلف توسعه استان اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه، سلامت و بهداشت، خدمات، صادرات و واردات، صنعت، کشاورزی، تجارت، میراث فرهنگی، آسیب های اجتماعی، تولید سرمایه اجتماعی و سلامت اجتماعی با ارتباط نظام‌اند با دستگاه‌های دولتی و عمومی، فرهنگی و دینی، نقش آفرینی کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور فعال همه احزاب، رشد و توسعه همه جانبه استان محقق شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار