دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استا خبر داد:

در شش ماهه امسال یک تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است

نصرتی با بیان این که تاکنون 1745 نفر در این مرکز پذیرش شده‌اند، افزود: 1348 نفر از افراد پذیرش شده بعد از طی دوره بازپروری و درمان ترخیص شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 16 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از افزایش چشمگیر اقدامات این شورا در حوزه عملیات پلیسی، فرهنگی و پیشگیری، درمان و کاهش آسیب در سه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز 30 درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافته است.

محمدعلی نصرتی همچنین در خصوص مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان (ماده 16) گفت: این مرکز در زمینی به مساحت شش هکتار در سال 94 به بهره‌برداری رسید و علاوه بر اقدامات بازپروری و درمان معتادان، فعالیت‌های کارگاهی، اشتغال‌زایی، آموزشی و فرهنگی نیز در آن انجام می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون 1745 نفر در این مرکز پذیرش شده‌اند، افزود: 1348 نفر از افراد پذیرش شده بعد از طی دوره بازپروری و درمان ترخیص شده‌اند.

نصرتی همچنین میزان کشفیات انواع مواد مخدر در استان در شش ماهه اول سال جاری را حدود یک تن اعلام کرد و گفت: در این مدت 15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 11 هزار و 491 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار