مسیرهای جایگزین میدان امیرچقماق ساماندهی شود

کد خبر: ۳۲۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 30 October 2016
 به گزارش تابناک یزد،رئیس شورای شهر یزد گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌هایی در اطراف پروژه تاریخی امیرچقماق ایجاد می‌شود، باید مسیرهای جایگزین میدان امیرچقماق ساماندهی شود.
 حجت الاسلام شیخ عباس زارع  در سیصد و بیست و سومین نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه طرح های اجرایی در سطح شهر باید کمترین مزاحمت را برای شهروندان داشته باشد، اظهار داشت: تمام سعی مسئولان در دستگاه های مختلف خدمت رسانی به مردم است و به همین دلیل باید سعی کرد جلوی ایجاد مشکل برای مردم در طرحهای اجرایی گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این مطلب که در حال حاضر پروژه میدان امیرچقماق یزد برای مردم به ویژه مجاوران این میدان مشکلاتی ایجاد کرده، گفت:  طرح راستگرد میدان امیرچقماق برای ورود از خیابان امام به خیابان سلمان در حال حاضر وجود دارد ولی با پیچ‌های زیادی همراه است.

زارع ادامه داد: باید یک برنامه‌ریزی مناسبی برای این مسیر انجام شود که مردم با سهولت بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند و این مسیر، جبران محدود شدن مسیر قبل را بتواند انجام دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه مسیر ورودی برای این خیابان لازم است، هر اقدامی که در راستای بهسازی اطراف میدان امیرچقماق انجام شود، باز نیاز به یک خروجی از خیابان سلمان به خیابان امام احساس می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: محلی برای این خروجی از همین الان در نظر گرفته شود و برای سهولت مردم اجرایی شود.

زارع به مشکلاتی که برای اجرای بلوار شهید متوسلیان وجود دارد اشاره کرد و افزود: بلوار شهید متوسلیان باید از وسط دانشگاه یزد گذر کند و به شهدای محراب متصل شو به همین دلیل هم نیاز به تعامل و همکاری با دانشگاه وجود دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار