پیش بینی هواشناسی از کاهش 6 تا 9درجه دمای هوا در خراسان جنوبی

رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهیهای جوی خراسان جنوبی گفت: با توجه به نفوذ جریان سرد شمالی به جو استان دمای هوا 6 تا 9درجه سلسیوس، بعداز ظهر پنجشنبه تا شنبه هفته آینده کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۲۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 01 November 2016
رضا برهانی افزود: بررسی همدیدی و آینده نگری نقشه های هواشناسی نشان می دهد، آخرین خروجی پیش یابی هواشناسی حکایت از نفوذ زبانه های سامانه پرفشار جوی به نیمه شمالی کشور و گسترش تدریجی آن بر شمال شرق دارد که سه روز آینده شاهد شروع و تداوم فعالیت این سامانه در استان خواهیم بود.
به گفته وی این سامانه افزایش سرعت وزش باد و ابر در بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه و وقوع بارش های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در شهرستان های شمالی استان (فردوس، سرایان، درمیان و زیرکوه ) را به همراه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: وضعیت جوی 24 ساعت اول بیرجند تا ظهر روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا در بیرجند مرکز استان به27و 9درجه سلسیوس خواهد رسید.
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته سربیشه با کمینه دمای 5 و طبس با بیشینه دمای 32 درجه سانتی گراد به ترتیب سرد ترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار