رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت:

بسیاری از واحدهای تولیدی قم مشکل نقدینگی دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در بحث نقدینگی بسیاری از واحدهای تولیدی قم با مشکلاتی مواجه هستند که باید برای حل مشکلات این واحدها تلاش شود.
کد خبر: ۳۲۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 01 November 2016
به گزارش تابناک قم، احمد ذاکری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در بحث نقدینگی بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه هستند که باید در این جلسات مد نظر قرار بگیرد و بررسی شود.

وی گفت: در خصوص تأمین وسایل، در دستور العمل وسایل ترکیبی آورده شده است که بانک‌ها باید در ابن بخش توجه جدی‌تری داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: یک معضلی که وجود دارد بحث جابجایی تسهیلات قدیم با معوقات است که این خلاف بوده و دستگاه‌های نظارتی به دنبال پیگیری آن هستند.

وی افزود: از بیش از ۷۳ واحد تولیدی که تسهیلات دریافت کردند ۲۳ مورد بررسی شد تا مشخص شود این تسهیلات در راستای سه هدف حفظ وضع موجود، تأمین مواد اولیه و افزایش اشتغال به کار رفته است و ۱۲۵ اشتغال جدید در این ۲۳ واحد ایجاد شده است.

ذاکری به جواز تأسیات طرح‌های با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد اشاره کرد و گفت: از ۱۰۷ جواز تأسیس طرح‌های با پیشرفت بیش ۶۰ درصد تنها ۷ درصد پرداختی داشته‌ایم که باید این موضوع نیز مورد بررسی قرار بگیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار