مشکلات دلگان ریشه در عقب ماندگی تاریخ دارد

نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات شهرستان دلگان ریشه در عقب ماندگی تاریخ دارد.
کد خبر: ۳۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 05 November 2016
محمدنعیم امینی فرد روز جمعه در جمع مردم دلگان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات ارزنده نظام در منطقه اظهار داشت: با وجود اقدامات صورت گرفته اما هنوز مردم این شهرستان در بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، راه و اشتغال مشکلات زیادی دارند.
وی با بیان اینکه شهرستان دلگان نماد اعتدال و وحدت در کشور است گفت: یکی از بزرگترین و مهمترین سرمایه های دلگان وحدت و همدلی مردم است به طوری که شیعه و سنی برادروار قرن هاست در کنار هم زندگی می کنند.
وی از نبود بعضی از ادارات در شهرستان دلگان انتقاد کرد و گفت: مردم از این وضعیت رنج می برند، ما وظیفه داریم این مشکلات را پیگیری و برطرف کنیم.
نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با تهیه سند چشم انداز توسعه دلگان در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع و پرورش شتر امیدواریم شاهد عمران و توسعه این منطقه باشیم.
امینی فرد افزود: دولت باید در زمینه توسعه سامانه آبیاری نوین و تغییر الگوی کشت، 100 درصد هزینه های آبیاری تحت فشار را متقبل شود زیرا کشاورزان توان تامین 15 درصد هزینه را ندارند.
وی با قدردانی از استاندار برای پیگیری و حل مشکلات سیستان و بلوچستان گفت: هاشمی جلوه ای از نظام مردم سالاری دینی در عرصه خدمت بی منت به مردم است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار