شهرداری «ناحیه یک» یاسوج به حالت تعلیق درآمد

کد خبر: ۳۲۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 07 November 2016
فعالیت سرپرست و کارکنان شهرداری ناحیه یک یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با دستور محمد علی جاوید شهردار و با هماهنگی شورای اسلامی این شهر تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق درآمده است.

دلیل اصلی این امر نیز سهل انگاری در نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز دربرخی مناطق شهر یاسوج از سوی سرپرست و کارکنان این ناحیه اعلام شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج نیز روز یکشنبه با تایید این خبر، گفت: ساخت و سازهای بدون رعایت ضوابط قانونی و خارج از طرح تفضیلی شهر که توسط عده ای سودجو و شب هنگام انجام شده بود مهمترین دلیل به حالت تعلیق درآمدن فعالیت نیروهای شهرداری ناحیه یک یاسوج شده است.
عزیزالله دهنوی اظهار داشت: شهردار یاسوج با بازدیدی که به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی به حوزه استحفاظی شهرداری ناحیه یک این شهر داشت، نسبت به سهل انگاری و کم کاری سرپرست و کارکنان این ناحیه مطلع شد.
برخی افراد فرصت طلب و سودجو در اقدامی خلاف قانون و بدون هماهنگی با عوامل شهرداری اقدام به ساخت هفت باب مغازه در یک پیاده رو و بر روی آسفالت کرده بودند.
این اقدام خلاف قانون در فاصله ۵۰۰ متری از شهرداری ناحیه یک یاسوج واقع در کوی مخابرات و پایین تر از جمعه بازار شهر اتفاق افتاده است.
شهر یاسوج با جمعیتی افزون بر ۱۲۰ هزار نفر با مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی زیادی از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز، حاشیه نشینی، افزایش میزان مهاجرت پذیری و نابسامانی در مبلمان شهری مواجه است./کبنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار