نمایش آثار تجسمی چهار بانوی هنرمند در نگارخانه

در 13اثر آکرلیک به نمایش گذاشته شده سوسن مبشر، گل و درخت، صندلی های خالی و پنجره عناصر اصلی تصویری را تشکیل می دهند و رنگها به زیبایی کنار هم قرار داده شده اند
کد خبر: ۳۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 09 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سرانگشتانه زنانه هر یک به گونه ای در کار خلق تصاویر بر آمده اند.

در 13اثر آکرلیک به نمایش گذاشته شده سوسن مبشر، گل و درخت، صندلی های خالی و پنجره عناصر اصلی تصویری را تشکیل می دهند و رنگها به زیبایی کنار هم قرار داده شده اند.

همچنین مهرین مختاری که از وی در این نمایشگاه 12اثر روی سرامیک دیده می شود، ماهی سرخ درون حوض آبی، ماه در خلنگزار در کارهایش چشم مخاطب را می نوازد.

شیرین درودیان با چهار کار در نمایشگاه حاضر شده، در یکی از تابلوهایش پرنده ای در قفس چشم به همنوع خود گویا در آرزوی آزادی است و در چند کار دیگر از او پیکره های ایرانی در فضای مه آلود پیدا و پنهانند یکی بر بلندای بنایی در حال دف نواختن و دیگری لب رود دیده بر آب دوخته .

ناهید ضامنی پنج اثر خود را در این گالری به نمایش گذاشته است. گلهای درشت با رنگهای ملایم در آثار او عطرافشانی می کنند.

یکی از دیدارکنندگان از نمایشگاه عصر جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: کار خانم امیرگانه برای تاسیس این گالری یک کار فرهنگی بسیار ارزشمند است .

وی خاطرنشان کرد؛ وجود مکان های فرهنگی مناسب اوقات فراغت جوانان را پر می کند و آنها را از اعتیاد و تفریحات ناسالم دور می سازد.

این نمایشگاه تا پایان اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 21 در نگارخانه شهنوش واقع در خیابان ناصرخسرو ، روبروی بانک ملی ، ساختمان سام ، طبقه هفتم آماده بازدید علاقه مندان است .



منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار