وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

تولید محتوا برای عرب زبانان در سطح جهان از اهداف تحقق سند توسعه اشتغال در خوزستان

یکی از برنامه های اشتغالزایی تولید محتوا به زبان عربی است که این برنامه از خوزستان آغاز می شود و به در سطح بین المللی عرضه خواهد شد
کد خبر: ۳۲۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 10 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه های اشتغالزا در حوزه فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند توسعه اشتغال استان خوزستان تنظیم و به زودی اجرایی می گردد. دو مسیر برای توسعه اشتغال خوزستان پیش بینی شده است. مسیر اول شامل توسعه صنایع فولاد، پتروشیمی و آلومنیوم و مسیر دوم شامل توسعه کسب و کارهای پایدار در حوزه IT و ICT ، پوشاک، دامداری و گردشگری و حمل و نقل می گردد. 

ربیعی درادامه اضافه کرد: فعالیت دانشگاه، دولت و بخش خصوصی سه ضلع مهم در توسعه فناوری اطلاعات و استفاده از این بخش برای اشتغالزایی بیشتر است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های دیگر دولت گفت:یکی از برنامه های اشتغالزایی تولید محتوا به زبان عربی است که این برنامه از خوزستان آغاز می شود و به در سطح بین المللی عرضه خواهد شد.

ربیعی افزود: همچنین تا پایان سال 96 تمام طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری به پایان می رسد که هدف از این طرح تثبیت شغل موجود و ایجاد شغل های جدید است؛ درهر هکتار این طرح دو شغل ایجاد می شود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هفت میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش فناوری خوزستان اختصاص داده تا در این حوزه تولید درآمد و اشتغالزایی در این استان اتفاق افتد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار