ورزشکار یزدی رکورددارجهانی در تکواندو

گفت و گو با یک ورزشکار یزدی که به عنوان رکورددارجهانی در رشته تکواندو درقسمت پومسه در استان یزد خوش درخشید.
کد خبر: ۳۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 09 May 2015
به گزارش تابناک یزد،  علی میرزاییان متولد ۱۳۶۰  دبیر هیات تکواندوکاران استان یزد است که جزء یکی از  رزم کاران نمونه ی یزدی است.
چه شد که به این حرفه علاقه مندشدید؟ا
زانجا که من علاقه ی شدیدی به رزم داشتم و تکواندو یکی از ورزشهای رزمی بود کم کم به آن علاقه مند شدم واز سال ۱۳۶۹ فعالیت خود رابه صورت جدی دنبال کردم ودر حال حاضر درقسمت پومسه تکواندو مشغول فعالیت هستم.       
 خانواده تاچه اندازه  شما را پشتیبانی میکردند؟ازهمان اول  مشوق وهمراه من بود ودر کنار مربی خود توانستم اعتماد به نفس خود را برای مصمم بودن دراین حرفه عملی کنم.     
از شرکت خود در تیم هاو کسب  مقام های خود برایمان بگویید؟عضو تیم های سپاه الغدیر یزد؛هیأت تکواندو یزد بوده ام و درحال حاضر در تیم  شهرداری اصفهان حضور دارم و۱۵ سال مرتب مقام اول استان در حوزه مبارزه؛ اولین مدال لیگ پومسه کشور در یزد؛اولین مدال لیگ برتر پومسه کشور در یزد؛ اولین مدال قهرمانی کشور رابه دست اوردم.
 درچه سالی در جهان درخشیدید؟در اردیبهشت ۹۳ از حضور خود در مسابقات جهانی باخبر شدم و مرداد ماه اعزام شدم و توانستم در این سال  موفق به کسب مدال نقره جهان در کره جنوبی و اولین و تنها مدال جهانی کره جنوبی۲۰۱۴(برنز ؛برنز؛ طلا ؛نقره) را کسب کردم.
 آیا در تیم ملی حضور داشتید؟در لیگهای نقش جهان دسته یک کشور و همچنین لیگ دسته یک و برت پومسه کشور؛ افتخار شرکت سه دوره عضو تیم ملی بودن را داشتم.
  وضعیت تکواندو درجامعه ویزد تا چه حد مطلوب است؟در سالهای گذشته وضعیت چندان خوبی نداشته است اما باتوجه به  تمرینهای مکرر وپیشرفت بیشترو از همه مهمتر روی کار امدن هیات جدید بسیاراینده ی خوبی خواهد داشت.
 چه مشکلاتی بر سر راه شما رزم کاران قرار دارد؟مشکلات که زیاد است وقابل بیان نیست اما برای ما رزم کاران همین که برای این رشته اهمیت قاعل باشند وبیشترما را  حمایت کنند جای بسی خوشحالی است.
  شما با چه هدفی این رشته را دنبال میکنید؟از انجا که برنامه ی من قهرمان پروری و الگو ساختن  برای تمام تکواندو کاران است چیزی جز قهرمان شدن در این رشته برای من ملاک ومهم نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تکواندوکار قدیمی
|
United States
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
جناب آقای آقای میزائیان، با سلام توجه داشته باشید با توجه به سمتی که در هیات تکواندو دارید اگر چیزی جز قهرمان شدن در این رشته برای شما ملاک و مهم نباشد آینده روشنی برای این رشته در یزد نمی توان انتظار داشت .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
موافقم . مسائلی مانند اخلاق و انسانیت باید اولویت باشد.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار