رشد 70 درصدی تردد آذری‌ها برای زیارت کربلای معلی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال رشد 70 درصدی را در تردد اتباع جمهوری آذربایجان برای گذر از کشورمان با هدف زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) داریم.
کد خبر: ۳۲۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 15 November 2016

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: تاکنون در قالب 32 دستگاه اتوبوس 1600 زائر اربعین حسینی عازم کربلا شده‌اند.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم در مرز مهران با استقرار اتوبوس‌ها و وسایط نقلیه عمومی نسبت به بازگشت هموطنان نیز تمهیداتی را مهیا کنیم تا آنها به راحتی این کار را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال رشد 70 درصدی را در تردد اتباع جمهوری آذربایجان برای گذر از کشورمان با هدف زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) داریم.

رحمتی یادآور شد: امیدواریم در بهترین شرایط سفر امسال زائران بارگاه مطهر امام حسین (ع) برای حضور در اربعین حسینی انجام شده و در بازگشت آنها با مشکلی خاص روبه‌رو نباشیم.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته حضور اتباع آذری و گرجستان افزایش 70 درصدی دارد، افزود: به جهت ارائه خدمات به عاشقان امام حسین (ع) ساعات کار پایانه مرزی تا پاسی از شب برای انجام اقدامات گذر مرزی آماده ارائه خدمات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از امسال محدویت سن ناوگان مسافری اتباع آذری برای خروج از مرزهای کشور آذربایجان که 7 سال بود، برداشته شده است.

رحمتی با قدردانی از اهالی حسینی بیله‌سوار در برپایی موکب و پذیرایی از اتباع آذری گفت: تمامی اتباع آذری از دیروز می‌توانند از طریق مرزهای شلمچه، چزابه و مهران عازم کربلای معلی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار