رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی بیرجند خبر داد:

دی‌ماه موعد افتتاح بزرگترین بیمارستان خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بیمارستان رازی تا پایان دی‌ماه امسال افتتاح می‌شود و برخی از بخش‌های آن به‌بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 16 November 2016
به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، دکتر کاظم قائمی در بازدید از پروژه‌های درمانی دانشگاه از پیشرفت 98 درصدی بیمارستان رازی و مرکز شیمی درمانی استان خبر داد.
وی اظهار داشت: بر اساس خط مشی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت مقرر شده است این پروژه‌ها تا پایان دی‌ماه افتتاح و برخی از بخش‌های آن به بهره‌برداری برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به مشکلات اعتباری در زمینه ساختمانی و تجهیزات و همچنین نیروی انسانی گفت: امیدوارم تا پایان سال این مشکلات تا حدودی مرتفع شود.
قائمی اضافه کرد: تامین نیروهای مورد نیاز این دو مرکز درمانی از طریق پذیرفته‌شدگان نهایی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، جابجایی نیرو از بخش‌های منتقله سایر بیمارستان‌ها به بیمارستان جدید، بخش‌های شیمی درمانی و بستری بیماران سرطانی و همچنین تامین نیروهای خدماتی از طریق شرکت‌ها است.
وی با اشاره به بحث تجهیزات مورد نیاز گفت: بیمارستان پس از تحویل ساختمانی، برای تجهیز بالغ بر 500 میلیارد ریال نیاز تجهیزاتی دارد که بخشی از سوی هیئت امناء صرفه‌جویی ارزی و وزرات بهداشت و بخشی نیز از سوی دانشگاه تامین می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه کرد: در خصوص تجهیزات مرکز رادیوتراپی نیز، تجهیزات قول داده شده در جریان سفر مقام عالی وزارت بهداشت در حال خرید و نصب است و 40 میلیارد ریال دیگر نیز برای مابقی تجهیزات بخش‌های اداری، سه‌گانه و آزمایشگاه مورد نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار