معابردهستان دوستان آسفالت شد

کد خبر: ۳۳۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 16 November 2016
بخشدار مرکزی شهرستان بدره گفت: عملیات آسفالت خیابان های شهرک ولیعصر بعنوان مرکز بخش دهستان دوستان با اعتبار 6 میلیارد ریال انجام شد.


به گزارش تابناک ایلام؛زکریا صفری روز چهارشنبه  اظهار کرد: 300 میلیون ریال از این اعتبار از محل درآمدهای دهیاری شهرک ولیعصر و مابقی نیز از محل اعتبارات قیر یارانه ای تامین و هزینه شده است.

وی افزود: انجام این طرح 2 هفته زمان برده و با استفاده از ادوات و ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقدار 10 هزار متر مربع از خیابان های اصلی این دهستان آسفالت شد.

صفری با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به روستاییان تاکید کرد: برای حفظ کرامت و منزلت روستاییان و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و به منظور رفاه حال روستاییان ساکن شهرک ولیعصر بعنوان پرجمعیت ترین روستای بخش مرکزی، عملیات آسفالت انجام شده است.

وی یادآور شد: از جمله اهداف مهم دولت تدبیر و امید توجه به روستاها و توسعه زیرساخت ها بوده که اعتبارات قابل توجهی نیز در مقاطع مختلف بدین منظور اختصاص یافته است و توسعه وبهسازی راه های روستایی نیز از اولویت های مهم دولت به شمار می رود.

بخشدار مرکزی بدره اظهار کرد: خدمت به روستاییان رسالتی بزرگ بر دوش مسئولان است چرا که با افزایش خدمات رسانی به آنان می توان از مهاجرت بی رویه پیشگیری و زمینه اشتغال و تولید با ثبات را در روستاها فراهم کرد.

صفری افزود: تلاش مهم دولت در راستای توسعه روستاها و رساندن آنها به سطحی نرمال از توسعه زیر ساخت ها بوده به نحوی که اختلاف خدمات رسانی در شهرها و روستاها به حداقل ممکن کاهش یابد تا این بازوی مولد و نیروی پر توان تولید به سطحی نسبی از رفاه دست یابد.

شهرستان بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و شامل 2 بخش مرکزی و هندمینی است، بخش مرکزی مشتمل بر دهستان های کلم و دوستان و بخش هندمینی نیز دارای 2 دهستان آبچشمه و زرانگوش است./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
انجام هرگونه عملیات عمرانی بدون مصوبه شورای اسلامی روستا تخلف است جناب بخشدار
چرا به مصوبه شورا توجهی نکردید و جلوی خونه ی دوستان و فامیل خودتان را آسفالت کردید؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار