بلاتکلیفی مردم در شورای شهر اردبیل

اردبیل – نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با ابراز تأسف از درگیر شدن اعضای شورای شهر به امور روزمره گفت: متأسفانه مسائل عمرانی در حاشیه بوده و ارباب‌رجوع شورای شهر بلاتکلیف هستند.
کد خبر: ۳۳۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 17 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، لیلا تقوی در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر اردبیل وظیفه اعضای شورای شهر را رفع مشکلات شهروندان عنوان و تأکید کرد: با این وجود اجرا نشدن برخی مصوبات شورا از دوره چهارم مشکلاتی را به دنبال داشته است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که به عملکرد شورا لطمه زده است ضعف مدیریت رئیس شورا است و متأسفانه این ضعف مدیریتی موجب تفرقه در بین اعضای شورا نیز شده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به برگزار نشدن جلسات هیئت‌رئیسه اشاره و تأکید کرد: تک‌روی و عدم همکاری رئیس شورا در جلسات مشاهده می‌شود و به جای اهمیت دادن به مسائل عمرانی شورا گرفتار روزمرگی است.

تقوی با بیان اینکه رئیس شورا همه‌کاره شورا نیست و به مانند سایر اعضا باید از تصمیمات جمع پیروی کند، ادامه داد: درگیر شدن به امور کلیشه‌ای و نداشتن برنامه به یکی از معضلات فعالیت شورای شهر اردبیل تبدیل شده است.

وی افزود: در طول دوره چهارم هر چند طرح‌های مهمی مطرح شده بود اما رئیس شورا حتی اقدام به بررسی و پیگیری آن نمی‌کند که نمونه آن تندیس جانباز اردبیلی ستاری است که هنوز عدم اجرای آن پیگیری نشده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خودسر بودن و تصمیمات فردی را از دیگر آفات مدیریتی شورا دانست و افزود: متأسفانه حتی آرای برخی اعضا چه موافق چه مخالف به چالش کشیده می‌شود.

به گفته تقوی برخی اقدامات که نشاءت گرفته از خودنمایی است پسندیده شورا نیست و متأسفانه شورا در جریان نتایج و دستاوردهای جلساتی که نماینده خود را می‌فرستد قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه ریاست شورا به موضوع برنامه‌ریزی شهری توجهی نشان نمی‌دهد، اضافه کرد: لازم است در خصوص تمامی موارد ذکر شده بازنگری شود.

کمبود نیروی ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین به بازدید خود از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: در پی بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشخص شد که به جای استاندارد ۱۲ الی ۱۷ نفر در برخی ایستگاه‌ها فقط سه نفر مشغول به کار هستند.

تقوی به کمبود نیروی انسانی ایستگاه‌ها در شهرک‌های کارشناسان، رضوان و حافظ اشاره و تأکید کرد: لازم است ۱۸ نفر نیرویی که در سال ۹۲ استخدام شده و تعهد فعالیت داده‌اند به‌کارگیری شوند.

وی به ضرورت تجهیز مطلوب ایستگاه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات بهینه لازم است امکانات مناسب در اختیار نیروها قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار