فرماندار ویژه شهرستان طبس:

مشکل تامین نیمکت مدارس طبس برطرف شد

فرماندار ویژه طبس از برطرف شد مشکل تامین نیمکت مدارس طبس خبر داد و گفت:کمک به آموزش پرورش هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است که نتیجه آن تربیت نیروی انسانی فرهیخته برای توسعه زیربنایی جامعه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 17 November 2016
سیدمهدی طلایی‌مقدم شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس با تأکید بر نقش محوری نظام آموزشی در توسعه کشور اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه‌های ملی هستند و نگهداری از سرمایه‌ها به حساسیت و توجه بیشتری نیاز دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود: کمک به آموزش پرورش هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است که نتیجه آن تربیت نیروی انسانی فرهیخته برای توسعه زیربنایی جامعه محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است که تسهیلات و امکانات این کارخانه باید مورد توجه ویژه باشد.

طلایی‌مقدم به نقش محوری آموزش و پرورش در تشکیل قوای فکری جامعه اشاره کرد و گفت: با همراهی امام جمعه شهرستان و استاندار خراسان جنوبی زیرساخت‌های آموزشی شهرستان را تقویت می‌کنیم و با تلاش مجاهدانه فرهنگیان سال آینده رتبه‌های بهتر کنکور را کسب خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در طبس تصریح کرد: برای ارتقای آموزش و پرورش و کمک به برطرف شد مشکلات این سیستم در معیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و حتی مدیران عالی استان در تهران حضور خواهیم یافت و به طور مستقیم پیگیر مسائل از وزارت آموزش و پرورش خواهیم شد.

در این جلسه با درایت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس مشکل تامین نیمکت مدارس برطرف شد و محل تامین اعتبار آن مشخص شد.

همچنین حکم ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس که به امضای مدیرکل خراسان جنوبی رسیده است توسط امام جمعه به سیدمهدی طلایی‌مقدم تقدیم شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار