ضرورت به همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردددرمحورهای کوهستانی گیلان

کد خبر: ۳۳۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 20 November 2016
تابناک / سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

سروان کریم فقیری غروب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر، در محور اسالم- خلخال و ماسوله بارش پراکنده برف و باران و سایر محورهای استان بارش باران را داریم.
وی اظهار کرد: درحال حاضر نیازی به استفاده از زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان نیست ؛ اما باتوجه به احتمال بارش برف و امکان نیاز به استفاده از زنجیرچرخ، رانندگان تجهیزات ایمنی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

وی در ادامه از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در شرایط کنونی ترافیک محورهای استان عادی و روان است.

سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران در محورهای استان و لغزنده بودن جاده ها از رانندگان همچنین خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از حرکات مخاطره آمیز از وقوع حوادث ناخوشایند رانندگی برای خود و دیگران جلوگیری کنند.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی گیلان شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) و بارش برف بویژه در ارتفاعات، دامنه ها و مناطق مستعد تا اواسط هفته مهیا است.

اداره کل هواشناسی گیلان همچنین برای فردا (دوشنبه) آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی / مخلوط برف و باران، وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات ، دامنه ها و مناطق مستعد بارش برف پیش بینی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار