رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی:

به دلیل ناهماهنگی و بی حرمتی برخی افراد توریست درمانی در استان رشد نیافته است/ 60 درصد از اعضا و کادر دانشگاه علوم پزشکی استان عضو بسیج هستند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خبر داد: هم اکنون حدود 60 درصد از اعضا و کادر دانشگاه علوم پزشکی استان در سازمان بسیج جامعه پزشکی عضویت دارند.
کد خبر: ۳۳۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 22 November 2016
به گزارش تابناک تبریز، محمد ایرجیان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته ی بسیج با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، سازمان بسیج جامعه پزشکی تمام تلاش خود را برای تحقق این شعار انجام می دهد، اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت حماسه سوم خرداد، برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی خداآفرین، گرامیداشت هفته بسیج، برگزاری اردوهای راهیان نور، کارگاه های توانمندسازی گروه های صالحین برای 150 نفر، همایش بزرگ پدافند غیرعامل و ویزیت های رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه های این سازمان در سال جاری می باشد.

وی با اشاره به برگزاری گرامیداشت هفته بسیج در چهارم آذرماه سال جاری افزود: اختتامیه بیمارستان صحرایی و تجلیل از دست اندرکاران آن و هم چنین تجلیل از خانواده های اهدای عضو از جمله برنامه های این گرامیداشت است که چهارم آذرماه در تالار وحدت برگزار می شود.

وی تاکید کرد: هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت زهرا(س) مرداد ماه سال جاری با حضور 150 نفر از متخصصان و فوق تخصصان به همراه 300 نفر از کادر درمانی در منطقه محروم خداآفرین برگزار شد.

ایرجیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی از لحاظ توریست درمانی دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است، گفت: اما متاسفانه به دلیل ناهماهنگی و بی حرمتی برخی افراد توریست درمانی آن طور که باید در استان رشد نداشته است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان افزود: هم اکنون حدود 60 درصد از اعضا و کادر دانشگاه علوم پزشکی استان در سازمان بسیج جامعه پزشکی عضویت دارند.

وی ادامه داد: اخیرا با ابلاغیه سردار نقدی بسیج کارمندی دانشگاه علوم پزشکی با سازمان بسیج جامعه پزشکی تلفیق شدند تا بتوانند با هم افزایی کارهای موثری به انجام برسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار