ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎‎های یزد بجنبند

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت حوزه جوانان گفت: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎‎ها اهتمام ویژه‏‏ای به بحث جوانان داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 10 May 2015

به گزارش تابناک يزد، "مسعود شريعتي" در نشست با روسا و رابطین حوزه جوانان ادارات ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎‎ها باید با در نظر گرفتن اطلاعات کامل آماری جوانان شهرستان مربوطه و بومی سازی مسائل جوانان، نسبت به رفع مشکلات گام بردارند.

وی افزود: باید از ظرفیت‏‏های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‏‏ها که به ریاست فرماندار آن شهرستان برگزار می‏‏شود ، نهایت استفاده را برد و در جهت رشد و تعالی جوانان در حوزه‎‎های مختلف تلاش کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به این که در ورزش از جامعه آماری بالایی برخوردار هستیم و اکثریت جوانان هستند، تاکید کرد: باید برنامه‏‏های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎‎ها در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان در خصوص بالابردن سطح و ارتقاء جایگاه فرهنگ در ورزش باشد.

شریعتی اظهار كرد: ادارات شهرستان‎‎ها از نیروی جوانی سازمان‏‏های مردم نهاد استفاده کرده و به صورت مستمر جلساتی را با نمایندگان و اعضاء سمن‏‎‎ها برگزار و برخی فعالیت‏‏ها را به این تشکل‎‎های غیردولتی واگذار کنند.

وی تصریح کرد: مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎‎ها منتظر دستورالعمل یا بخشنامه‎‎های مختلف در خصوص جوانان نباشند بلکه با خلاقیت و تلاش نسبت به رشد و پیشرفت و حل مشکلات جوانان شهرستان مربوطه اقدام كنند.

فعال کردن سمن‎‎های غیرفعال در اولویت

"طوبی مازارزاده" معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این نشست گفت: فعال کردن سمن های غیرفعال استان یکی از اولویت‎‎های ماست که درصددیم در سال جاری سمن‎‎های غیرفعالی که فعالیت‎‎های خوبی هم انجام داده بودند را فعال کرده و از انها حمایت کنیم.

وي افزود: با توجه به این که هفته جوان را در پیش رو داریم، روسای ادارات برنامه‎‎های دستگاه‎‎های اجرایی شهرستان مربوطه را جمع‌‌آوری و به ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه كنند تا در این هفته شاهد برگزاری برنامه‎‎های خوبی در بخش جوانان در سطح استان باشیم.

مازارزاده اظهار كرد: اوقات فراغت یکی از بحث‏‏های مهم جوانان بوده که با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان باید در خصوص برنامه‎‎های اوقات فراغت جوانان نیز برنامه‎‎ریزی کاملی صورت گیرد.

"ابوالفضل کارگر" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم به برنامه‎‎های این معاونت در سال جاری اشاره و بر تلاش برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرستان‎‎ها تاکید کرد.


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار