کاسب نمونه شیراز انتخاب و معرفی می شود

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز گفت: طرح انتخاب کاسب نمونه از سوی شهروندان و با همکاری اتاق مرکز اصناف شیراز اجرایی و بر اساس آن کاسبان نمونه انتخاب و معرفی می شود.
کد خبر: ۳۴۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 07 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید عبدالرضا دستغیب، عصر چهارشنبه در نشست هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز افزود: در این طرح بر اساس شاخص های تعیین شده، نظرسنجی از مردم و همچنین اتحادیه های مربوطه، کاسبان نمونه انتخاب و معرفی می شوند.
وی ادامه داد: در این ارزیابی ها شاخص هایی همچون احترام به مشتری، خوشرویی، انصاف، نظم و پاکیزگی محل کسب و راهنمایی مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرد.
دستغیب، هدف از اجرای این طرح را حفظ اصول خرید و فروش دانست و ادامه داد: متاسفانه در برخی از صنوف به مشتری مداری و نکات شرعی در خرید و فروش توجه چندانی نمی شود که اجرای این طرح می تواند به احیای بسیاری از فرهنگ ها و الگوها کمک کند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم، اخلاق مداری و مشتری مداری را از دغدغه های اصلی این اتاق دانست و گفت: به منظور ترویج این ویژگی ها در بین کسبه تاکنون دوره های مختلف آموزشی را داشته ایم.
سید محمود هاشمی، بِرندسازی را از برنامه های اتاق اصناف مرکز فارس دانست و افزود: در این زمینه نیز به دنبال طرح هایی هستیم تا بر اساس آن اجناس ایرانی جایگزین محصولات خارجی در بازار شود.
وی ادامه داد: امروز باید به دنبال تقویت باور کاسب های جوان بود و با برنامه ریزی و ارائه آموزش‌، کاسب های متعهد به اصول و جوان را به مردم معرفی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار