گلایه مدال‌آور قمی از هیأت تکواندو

تنها مدال‌آور تکواندوی قم از مسابقه‌های قهرمانی کشور در مشهد درباره عمل به وعده‌ها توسط هیأت تکواندوی استان قم لب به انتقاد گشود.
کد خبر: ۳۴۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، علی چهرقانی اظهار کرد: هیأت تکواندو برای تکواندوی قم و رشد آن زحمت زیادی کشیده است. اما در این زمینه وعده‌هایی که داده شده و عمل نشده مسائلی وجود دارد. نمی‌خواهم خود را در برابر هیأت تکواندو قرار دهم. هیأت تکواندو همیشه برای من و هم برای همه تکواندوکاران کمک بزرگی بوده است. در مسابقه‌های قهرمانی کشور در کرج با مدال طلایی که کسب کردم تیم قم برای نخستین بار به مقام سوم کشور رسید. پیش از مسابقه فینال به من قول داده شد که اگر مسابقه را ببرم پاداش می‌دهند و کمک می‌کنند؛ اما پس از این که آن مسابقه سخت را از حریفی بردم که سال قبل فنی‌ترین تکواندوکار شناخته شده بود و من سال اول ورودم به رده سنی نوجوانان بود، به هیچ یک از وعده‌ها عمل نشد. در مسابقه‌های انتخابی تیم ملی باز هم این قول‌ها وجود داشت و در آن مسابقه‌ها هم که قهرمان شدم در نهایت اتفاقی رخ نداد.

وی افزود: در مسابقه‌های قهرمانی آسیا به حریفم از تایلند که مقام جهانی داشت بازی را با 2 امتیاز اختلاف واگذار کردم اما کسی حتی برای استقبال از من به فرودگاه نیامد. سال بعد از آن گفتند قرار است مربی از تهران بیاوریم و از من سؤال کردند و من نیز مربی مورد نظرم را معرفی کردم اما در نهایت مربیانی را آوردند که کارآمد نبودند و حضورشان بی‌نتیجه بود و فقط هزینه داشت. 

مدال‌آور تکواندوی قم گفت: همان سال قبل از مسابقه‌های کشوری به من گفته شد اگر مقام بیاورید اداره ورزش و جوانان یک میلیون تومان پاداش می‌دهد و هزینه یک دوره مسابقه‌ها نیز توسط هیأت تکواندو پرداخت می‌شود اما باز هم خبری نشد. امیدوارم در زمینه عمل به وعده‌ها و تعهدها اتفاق‌های بهتری بیفتد که ورزشکار نیز دلگرم شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار