فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب/ بارکج قاچاقچیان سوخت به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب محموله 31 هزار لیتری سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 12 December 2016

   
به گزارش اروم نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی میاندوآب در راستای اجرای طرح مقابله با عرضه سوخت خارج از شبکه، در حین کنترل محورهای مواصلاتی میاندوآب به یک دستگاه تریلی نفتکش مشکوک شده و موضوع را بررسی می کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: به دنبال این موضوع، ماموران انتظامی، خودروی تریلی نفت کش را متوقف کرده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی متوقف شده،  محموله 31 هزار لیتری مواد سوختی از نوع نفت سفید از آن کشف شد.

شیخ نژاد با بیان اینکه محموله مواد سوختی فاقد مدارک معتبر حمل سوخت بود، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر، یک دستگاه خودوری تریلی نفت کش توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

 فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه کارشناسان شرکت نفت، ارزش مواد سوختی مکشوفه را 400 میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: محموله مکشوفه در حوالی یکی از شهرهای همجوار بارگیری شده بود که قصد انتقال آن به شهرهای مرزی را داشتند که در حین عبور از میاندوآب به دام پلیس افتادند.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی هست و  پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با قاچاقچیان و برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.





 
انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار