اجرای طرح هادی در 42 روستای بخش مرکزی مهریز

بخشدار مرکزی مهریز از اجرای طرح هادی مصوب در 42 روستای دارای دهیاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 12 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مهدی دهقان زاده  در جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان مهریز افزود: برخی از طرح های هادی کامل اجرا شده و تعدادی نیز با پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی انجام می شود.
وی ادامه داد: از 44 روستای دارای دهیاری بخش مرکزی شهرستان مهریز فقط 2روستا هنوز طرح مصوب اجرای طرح هادی ندارند که با جدیت و برنامه ریزی پیگیر انجام آن هستیم که با حمایت مردم و مسئولان محقق می شود.
بخشدار مرکزی مهریز عملیات اجرایی طرح های هادی روستاهای شهرستان مهریز را شامل آزاد سازی ، زیر سازی ، آسفالت ، ساخت پارک های روستایی و ساخت پل و محوطه سازی ذکر کرد .
دهقان زاده خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی در مناطق محروم و روستاهای دور دست شهرستان مهریز موجب آسایش مردم ، فراهم کردن امکانات مورد نیاز و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر است .
این مسئول همچنین ابراز امیدواری کرد تا مشارکت و همراهی مردم در مناطق روستایی شهرستان مهریز همچنان با قوت تداوم داشته باشد چرا که همراهی همگان و مشارکت در طرح ها موجب تسریع در برنامه ها است.
دهقان زاده در ادامه به نیازهای مناطق روستایی مهریز شامل گازرسانی ، اشتغالزایی ، برنامه های فرهنگی و رزشی ، تامین آب شرب و کشاورزی و حضور مردم در اجرای طرح های عمرانی اشاره کرد.
وی همچنین بر لزوم هماهنگی پیرامون برخی مسائل مربوط به دهیاری ها،شرکت تعاونی دهیاری ها،نحوه اجرای پروژه های عمرانی ،جلسات کمیته فنی و انطباق بخش،بودجه دهیاری ها،عوارض محلی،ساخت وسازهای روستایی،نحوه انعقاد قرارداد با همراهی دهیاران و مدیرعامل و عوامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران تاکید کرد.
بخش مرکزی مهریز دارای 400 روستا است که 44 روستای آن دارای دهیاری هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار