یک مسوول: عامل اصلی کمال شهدا، در وظیفه شناسی آنها بود

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: شهدا وظیفه خود را جهاد در راه خدا می دانستند و عامل اصلی کمال آنها نیز وظیفه شناسی بود.
کد خبر: ۳۴۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین مهدوی روز سه شنبه در جلسه یادواره شهدا که با حضور جمعی از بسیجیان خواهر در محل حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب برگزار شد، افزود: روشنفکری و وظیفه شناسی جوانان ایران اسلامی در این برهه از زمان، علت دفاع آنان از حرم حضرت زینب (س) در سوریه شده است.
وی اظهار کرد: زمان شناسی شهیدان، بسیجیان و رزمندگان کشورمان باعث شد تا نبرد با دشمنان به جبهه های ما کشیده نشود و گرنه اکنون نظام اسلامی نیز باید در مرزهای خود در حال مبارزه با دشمنان اسلام بود.
وی گفت: برای تداوم انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن، وجود مالک ها که همان شهدا و مدافعان حرم هستند و همچنین وجود عمارها، 2 امر بسیار مهم و ضروری است.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی، وظیفه جوانان و نوجوانان افزایش بصیرت افزایی، روشنفکری و دفاع از آرمان های والای اسلام است.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در زندگی روزمره ، گفت: مبارزه با برنامه های فضای مجازی طراحی شده از سوی دشمن باید با وظیفه شناسی به موقع خانواده ها صورت گیرد و باید برای تربیت خانواده صالح، عقل و درایت خود را به دست دشمن ندهیم.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب نیز گفت: اتحاد و همدلی رزمندگان اسلام عامل مهم پیروزی نظام اسلامی در برابر رژیم بعث عراق در هشت سال جنگ تحمیلی بود.
سرهنگ پاسدار مسعود قنبری به نقش سعادتمند شهدا در زندگی انسان ها اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی 'شهدا همانند ستارگانی هستند که درخشیدند و راه سعادت را به ما نشان دادند' و اکنون وظیفه داریم با صیانت از آرمان های امام راحل و انقلاب، تبعیت محض از فرامین رهبری و تداوم راه پرافتخار شهدا، در دفاع از کیان اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار