شدت برف در محورهای مواصلاتی مازندران

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: هم‌اکنون در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و سمنان ـ مازندران شاهد بارش برف هستیم.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 18 December 2016
محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و سمنان- مازندران شاهد بارش برف هستیم.
 
وی با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران، اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است حتماً خودرزوها مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشند.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران ادامه داد: در حال حاضر محور گدوک سوادکوه به‌صورت مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.
 
این مسؤول با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد، افزود: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت عادی و روان است.
 
خسرویان با اعلام اینکه با توجه به بارش برف در ارتفاعات مازندران افراد از مأموریت‌های غیرضروری پرهیز کنند، تصریح کرد: رانندگان با اطمینان کامل از وسایل نقلیه خود در محورها تردد کنند.
 
خسرویان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار