کشف کالاي قاچاق به ارزش 450 ميليون ريال در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف مقادير زيادي انواع کالاي قاچاق به ارزش 450 میلوین ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "سلمان امیری" با اعلام اين خبر، گفت: در اجراي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" و فرامين معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق ، پلیس استان در چند عملیات جداگانه موفق به کشف کالاي قاچاق شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور ایست صادر ،که راننده خودرو با مشاهده ماموران، بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد.
وي افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب و گریز خودرو پرداخته و با مسدود نمودن راه ، خودرو را متوقف ودو سرنشین خودرو را دستگیر  ودر بازرسی از خودرو  780 ثوب البسه زنانه و یک هزار و 584 عدد لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف شد .
جانشینفرمانده انتظامی استان اضافه کرد:در اقدامی دیگر ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق مشکوک وخودرو را متوقف کردند.
 سرهنگ امیری عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو  تعداد 213 ثوب البسه و هشت جفت کفش خارجی قاچاق کشف وراننده خودرو دستگیر وخودرو به پارکینگ منتقل شد.
وی بیان داشت: توقیف یک دستگاه پراید وکشف 20 طافه پارچه و 25 قواره پارچه ای از یک دستگاه سواری پراید توسط ماموران  پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا از دیگر اقدامان پلیس استان در راستای مبارزه با کالای قاچاق وارز بوده است .
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به ارزش 450 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده و توقیف سه دستگاه خودرو در این رابطه  تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار