مه‌آلود بودن محور گدوک به سوادکوه

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به مه‌آلود بودن گدوک به سوادکوه گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.
کد خبر: ۳۴۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 21 December 2016
محمدرضا خسرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران جریان دارد.
 
وی با اشاره به مه‌آلود بودن گدوک محور سوادکوه، اضافه کرد: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.
 
سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: به‌منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هر هفته در محورهای استان اعمال می‌شود.
 
این مسؤول با عنوان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه یکم، پنج‌شنبه دوم و جمعه سوم دی ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
خسرویان با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه  سوم دی ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه یکم و جمعه سوم دی ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه رانندگان با اطمینان کامل از وسایل نقلیه خود در محورها تردد کنند، تصریح کرد: همچنین در زمان ترافیک توصیه ما به رانندگان این است که از شانه‌های خاکی استفاده نکنند.
 
خسرویان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار