«بایرامی» در قالب طرح دیدار با فرزانگان تجلیل می‌شود

کد خبر: ۳۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 13 May 2015

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری مراسم تجلیل از محمدرضا بایرامی در قالب طرح دیدار با فرزانگان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، رامز نصیری صالح اظهار کرد: این مراسم با حضور مسئولان استانی، هنرمندان و دانشجویان استان اردبیل در روز‌های 5 و 6 خرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور این فرهیخته کشور در استان که آثار ادبی ارزشمندی به ادبیات نوجوان و دفاع مقدس تقدیم کرده است، فرصت خوبی است تا نویسندگان و دانشجویان رشته‌های ادبیات گرد هم آمده و با بررسی آثار وی ارتباط خود را با ادبیات ارزشی افزایش دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل ادامه داد: این برنامه طی دو روز، روز اول به صورت عصر ادبی در محل حوزه هنری استان اردبیل و روز دوم مراسم تجلیل و نقد آثار در سالن اجتماعات شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا بایرامی متولد 1344 در لاطران شهرستان سرعین از توابع استان اردبیل، نویسنده معاصر ایرانی است که با کتاب «کوه مرا صدا زد» از قصه‌های ساوالان توانست جایزه خرس طلایی و جایزه کبرای آبی سوییس و نیز جایزه کتاب سال سوئیس را از آن خود کند و تا به حال 13 کتاب داستان که دو خاطره از دفاع مقدس در میان آنها دیده می‌شود، به چاپ رسانده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار