مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

برگزاری آزمون دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان قراردادی اداره‌کل راه و شهرسازی

مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: آزمون دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان این اداره‌کل با حضور 110 نفر از همکاران، پس از برگزاری دوره کامل کلاس‌های آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: آزمون دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، با شرکت 110 نفر از کارکنان قرارداد کار معین شاغل در واحدهای مختلف در مرکز علمی کاربردی دادگستری برگزار شد.

وی گفت: این دوره که به صورت حضوری و طی 70 ساعت آموزش توسط اساتید مورد تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در محل سالن آرمانشهر این اداره‌کل برگزار شده بود، شامل 63 ساعت کلاس تئوری و 7 ساعت آشنایی با دستگاه بود.

مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: مباحث مربوط به این دوره در پنج بخش آشنایی با ساختار نظام دولت، قانون خدمات کشوری، فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و کار تیمی بود که با هدف افزایش توان علمی، آگاهی کارکنان از قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های اداری برگزار شد.

حافظی با اشاره به برگزاری سایر دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی برای همکاران عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی و البته فنی و تخصصی استان همواره نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و دانش کارشناسان و کارکنان خود است تا در این راستا بتواند خدمات بهتر و هوشمندانه‌تری را به مردم ارائه کند.

لازم به ذکر است در این آزمون 4 نفر ناظر از اداره‌کل و 2 نفر ناظر از حراست هم حضور داشتند و مدیر حراست این اداره‌کل هم با حضور در محل برگزاری آزمون از نزدیک در جریان روند برگزاری آن قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار