محصولات مشمول بیمه کشاورزی کدامند؟

مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس از مهلت بیمه محصولات کشاورزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 26 December 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید علی مصطفوی مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس با بیان اینکه 13 شرکت بیمه ای با 90 دفتر نمایندگی در سراسر استان فارس ، کار بیمه محصولات کشاورزی را انجام می دهند، گفت: زمان بیمه محصولات کشاورزی تا 15 دی ماه تمدید شد و بهره برداران می توانند از این فرصت بدست آمده برای بیمه محصولات خود استفاده کنند.

مصطفوی افزود: تاکنون 95 درصد مطالبات وغرامت کشاورزان و باغداران از بابت بیمه محصولات کشاورزی سال زراعی 93-94 پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تعیین و پرداخت غرامت کشاورزان در سال زراعی 94-95 نیز آغاز شده است و در صورت تخصیص اعتبار از بیمه محصولات کشاورزی کشور، این مطالبات نیز پرداخت می شود.

مصطفوی بیان کرد: 21 محصول زراعی شامل گندم، جو، کلزا، سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، برنج، ذرت، پنبه، چغندر قند، نخود و کنجد و 31 محصول باغی شامل انواع مرکبات، انجیر، پسته، سیب، بادام، انگور، زردآلو، هلو، گردو، انار، خرما، زیتون و انجیر دیم نیز زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزان و باغداران می توانند با مراجعه به دفاتر شرکت های خدمات بیمه ای در سراسر استان نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند و کارگزاران صندوق بیمه نیز پس از بازدید کارشناسی اقدام به بیمه محصول مورد نظر می کنند.

مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس تصریح کرد: با اعلام خسارت ،کارشناسان منطقه با حضور در مزرعه یا باغ به بررسی خسارت وارده می پردازد و با تکمیل فرم اعلام خسارت، مبلغ خسارت را ظرف 48 ساعت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی اعلام می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار