کارگردان گراشی داور جشنواره فرانسه شد

کیوان محسنی، کارگردان گراشی یکی از داوران سومین جشنواره «سینه‌فست» پاریس شد.
کد خبر: ۳۵۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 29 December 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: پس از قبول دعوت جشنواره از سوی کیوان محسنی، نام او در لیست ۱۹نفره‌ داوران جشنواره بین‌المللی فیلم پاریس (Paris International Cinefest)  ثبت شد. محسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: این ۱۹۹ داور بخش‌های مختلف جشنواره را داوری می‌کنند و من بخش فیلم‌های کوتاه و مستند این جشنواره را داوری خواهم کرد.

وی افزود: در کنار من، سینماگران جوانی از سراسر دنیا، از جمله مریم راز، فیلمساز و فیلمنامه‌نویس ایرانی-ایتالیایی، نیز در این لیست حضور دارند.

کیوان محسنی مدیر شرکت فیلمسازی ریتون فیلم است و فیلم‌های کوتاه و مستندش در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته‌اند، او را بیشتر با فیلم‌های کوتاه «کایه»، «بیرون از این» و «ساعت شش» می‌شناسند، که همه با بودجه بسیار اندک ساخته شده‌اند.

محسنی در خصوص چگونگی روند داوری اظهار کرد: طبق مقررات جشنواره، داوران فیلم‌های جشنواره را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند و به آنها امتیاز می‌دهند. داوران ۲ ماه فرصت دارند تا آرای خود را اعلام کنند.

جشنواره معتبر «سینه‌فست» پاریس بر تولیدات کوچک و کم‌هزینه متمرکز است و بخش‌های مختلفی از جمله فیلم مستند، فیلم بلند و کوتاه، پویانمایی، موزیک ویدئو، و فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای دارد. این جشنواره از ۱۷ تا ۲۰ مارچ ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار