طرح «بهار در زمستان» در ابرکوه اجرایی می‌شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه از برگزاری طرح «بهار در زمستان» به مناسبت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 03 January 2017

به گزارش تابناک یزد،زهره اکرمی  اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه از فردا به مدت سه روز طرح ارتقاء سلامت اجتماعی با عنوان «بهار در زمستان» را در این شهرستان اجرایی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: این برنامه به مناسبت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به شهرستان ابرکوه در 15 دی‌ماه سال 1386 تدارک دیده شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: طرح بهار در زمستان با هدف ارتقاء سلامت اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم ابرکوه برگزار می‌شود.

اکرمی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در قالب این طرح، بهزیستی را بیشتر به مردم معرفی کرده و وظایف و برنامه‌های این سازمان را برای آشنایی هرچه بیشتر مردم، اطلاع‌رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌های بهزیستی به رغم کثرت و تعدد وظایف برای مردم شناخته شده نیست و این طرح فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر بهزیستی و برنامه‌های آن به مردم به ویژه جامعه هدف است.

اکرمی با اشاره به اینکه این برنامه از صبح فردا در واحدهای زیرپوشش بهزیستی در شهرستان ابرکوه اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرا و برگزاری برنامه‌های شاد در این سه روز تلاش شده و امیدواریم بتوانیم در فضایی متفاوت به اهداف تعیین شده در قالب این طرح دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار