برگزاری جشنواره رسانه و اقتصاد مقاومتی در یزدبرگزار می شود

مدیرکل اجتماعی استانداری یزد از برگزاری جشنواره رسانه و اقتصاد مقاومتی در هفته اقتصاد مقاومتی در اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 04 January 2017

به گزارش تابناک یزد،مجید جوادیان‌زاده  در پنجمین نشست کارگروه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی یزد با تاکید بر نقش رسانه در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: جشنواره رسانه و اقتصاد مقاومتی در هفته اقتصاد مقاومتی در اسفندماه به عنوان یکی از محورهای این ستاد برگزار می‌شود.

وی به تشریح فعالیت‌های این کمیته در سطح استان پرداخت و ادامه داد: مباحثی که در این کمیته مطرح بود در سه محور مورد بررسی قرار گرفته که در هفته اقتصاد مقاومتی بروز می‌کند.

مدیرکل اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه یکی از این مباحث اعطای طرح نشان اقتصاد مقاومتی بود اضافه کرد: بررسی و ارائه مشکلات اعطای نشان در سطح ملی و اجرای آن در سطح استانی از جمله دستوراتی بود که در این کارگروه و کمیته تخصصی دنبال شد.

وی از دیگر محورهای مورد بررسی در این زمینه را برگزاری جشنواره رسانه و اقتصاد مقاومتی برشمرد و عنوان کرد: ظهور و بروز این محورها در هفته اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

جوادیان‌زاده با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه سیاست‌های کلی ابلاغی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بر این اساس باید در زمینه فرهنگ‌سازی گام برداریم و رویکرد برنامه‌های اجرایی نیز در این زمینه باشد.

مدیرکل اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه اعطای نشان را به دلیل کلی بودن موضوع نمی‌توانیم داشته باشیم عنوان کرد: استان یزد می‌تواند برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌های استانی را با رویکرد گفتمان‌سازی در این حوزه انجام دهد.

وی با اشاره به نقش پررنگ دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هفته اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید ابتدا انتظاراتی که از دستگاه‌ها داریم مشخص شود همچنین ظرفیت‌هایی که دستگاه‌ها در سطح استان دارند و می‌توان در این کمیته از آن بهره برد نیز برای ما روشن شود.

جوادیان‌زاده افزود: باید در تصمیم‌گیری‌ها از این ظرفیت‌ها نیز استفاده کنیم تا به هدفی که در دست کمیته است و دنبال می‌شود نیز برسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار