افزایش تردد ناوگان در ۳ پایانه مرزی

مدیرکل پایانه‌های حمل و نقل خراسان رضوی‌گفت: افزایش تردد هزار دستگاه در پایانه‌های مرزی سرخس، لطف آباد و باجگیران در خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 18 May 2015
جواد وحدتی‌فرد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مهمترین برنامه در دستور کار امسال اداره کل پایانه‌های خراسان رضوی آغاز اجرای فاز 2 و3 پایانه مرزی لطف آباد است که با مشخص شدن پیمانکار این پروژه عملیات اجرای فازهای مذکور پایانه لطف آباد به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل پایانه‌های حمل و نقل خراسان رضوی افزود: با مشخص شدن پیمانکار اجرای فاز 2 و3 پایانه مرزی لطف آباد امیدواریم مسئله محوطه سازی این پایانه هرچه سریعتر آغاز شود.

وی به برگزاری نشست هم اندیشی با هیئت ترکمنستان اشاره کرد و افزود: این نشست در راستای دیدار اخیر رئیس جمهور دو کشور ایران و ترکمنستان در ارتباط با افزایش سهمیه تردد ناوگان در پایانه‌های مرزی بود.

وحدتی فرد با بیان اینکه یکی از دستاوردهای این نشست با هیئت ترکمنستان در جهت ارتقای تردد ناوگان در پایانه های مرزی است، خاطرنشان کرد: افزایش تردد هزار دستگاه در سه پایانه مرزی سرخس، لطف آباد و باجگیران در خراسان رضوی و پایانه مرزی اینچه برون در استان گلستان بود.

وی در ارتباط با نوسازی ناوگان حمل و نقل استان برای امسال گفت: نوسازی ناوگان امری ملی و سراسری است که باید به استان‌ها ابلاغ شود که در این رابطه تا کنون هیچ دستورالعمل و ابلاغی به استان نرسیده است.

مدیرکل پایانه‌های حمل و نقل خراسان رضوی افزود: در صورت ابلاغ از مرکز نوسازی ناوگان تحت پوشش اداره کل پایانه‌های خراسان رضوی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار