چندگانگی ورزشی، هماهنگی یا خودسری!

کد خبر: ۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ 08 February 2015
این روزها شاهد اجرای رقابتهای مختلف ورزشی در سطح استان البرز و همچنین شهر کرج هستیم که در وهله اول این سوال را در اذهان تداعی می‌کند که این برنامه‌ها به صورت هماهنگ در حال اجرا است و یا آنکه هر سازمانی برای خالی نبودن عرضه و به مناسبت‌های مختلف چنین رقابتهایی را  برپا  می‌کنند .
خارج از پرداختن به  درستی و یا نادرستی این موضوع ، عدم ذکر این نکته خارج از قاعده انصاف است که به کار گیری انرژی و نیروی جوانان و نوجوانان شهر برای فراهم ساختن شور و نشاط کار نیکی است که این روزها در حال تماشای آن هستیم .
برگزاری رقابتهای محلات برای دومین سال پیاپی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج ، برگزرای دومین المپیاد شهرهای اقماری استان البرز به همت اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فراهم شدن بستری برای ثبت رکوردهای ورزش دوستان با ابتکار اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از برنامه‌هایی است که این روزها و به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در حال برگزرای است.
سوای مفید بودن و درست بودن این برنامه‌ها در اصل آن ، اعتقاد داریم می‌شود با تعامل بیشتر دستگاه‌ها با یکدیگر و همفکری و همیاری این دوستان رقابتهایی با امکانات بیشتر و سطح رقابت‌پذیری بالاتر برای شهروندان استان برگزار و از دل آن استعدادهای بی‌شمار رشته‌های مختلف را شناسایی و جذب نمود.
به گزارش ايسنا اگر مجری این برنامه‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان البرز باشد و دستگاههای علاقمند با کمک به این اداره سعی در بهتر برگزار شدن رقابتها کنند به طور قطع هم استقبال نوجوانان و جوانان از برگزاری این رویدادها بیشتر خواهد شد و هم آن که خروجی برگزاری چنین رقابتهایی نیز رنگ و بوی سازمان یافته‌تری به خود می‌گیرد .
وقتی یک سازمان به عنوان متولی، برنامه‌ای اثربخش داشته باشد و در کنار خود بازوان توانمندی مانند شهرداری را ببیند می‌تواند با طراحی چگونگی رقابتها خروجی مناسبی نیز برای آن تدارک ببیند تا همه ساله شاهد از بین رفتن استعداد های استان البرز در رشته‌های مختلف نباشیم.
 این که همه سازمان ها و دستگاه ها استان ورزش را امری جداناشدنی از زندگی زیستی شهروندان می‌دانند و برای دخیل کردن آنان با برپایی چنین رقابتهایی این مهم را متذکر می‌شوند جای بسی خوشحالی است اما می‌شود با تعامل و همفکری و سوای تفکرات گزینشی ، همه با هم برای افزایش شور و نشاط و همچنین شناسایی علاقمندان مستعد گام برداریم تا اولا از انجام کارهای فرمایشی جلوگیری شود و ثانیا با برنامه‌ای هدفمند ضمن همگانی کردن ورزش در بین جامعه، ورزش قهرمانی را نیز یادآوری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار