مدیرکل صدا و سیمای قزوین:

داشتن درک مشترک میان اعضا شورای فرهنگی عمومی ضروری است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: داشتن درک مشترک در میان اعضا شورای فرهنگ عمومی استان برای تصمیم گیری درست و رسیدن به نتایج کاربردی ضروری است.
کد خبر: ۳۶۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین خبرنگارمهر، ابوالفضل معصومی فر در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد اظهارداشت: باید چشم انداز شورای فرهنگ عمومی را مورد بررسی دقیق قراردهیم و بدانیم به کدام سو حرکت خواهیم کرد تا به بیراهه نرویم.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: چشم انداز ترسیم شده برای افق ۱۴۰۴ در ۱۲ محور و چند بند ترسیم شده که چراغ راه آینده است و مسیر را برای همه ما مشخص می کند تا از پراکنده گویی و فعالیت موازی پرهیز کنیم.

معصومی فر بیان کرد: در آئین نامه شورا نیز سه وظیفه عمومی برای استانها ترسیم شده که برای تحقق آن باید شناخت دقیقی از فرهنگ عمومی داشته باشیم و با رویکرد اجتماعی برای رسیدن به هدف همت کنیم.

وی اضافه کرد: شناخت تهدیدها، فرصت ها و الویت ها از ضرورت هایی است که می تواند مسیر ما را تعیین کند اما باید همه اعضا به درک مشترکی از شرایط موجود اجتماعی و فرهنگی برسند تا بتوانند درست تصمیم گیری کنند.

معصومی فر اظهارداشت: پس از رسیدن به درک مشترک باید برای اصلاح و ارتقاء فرهنگ عمومی همت کرد و در اجرا مصمم بود تا به نتیجه رسید.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین یادآورشد: برای نزدیک شدن دیدگاهها شاخص هایی تعریف شده که ملاک ارزیابی است و به صورت استاندارد تعریف شده که راهنمای همه اعضا خواهد بود.

وی بیان کرد: در این زمینه نیازمند کارهای پژوهشی هم هستیم که باید در دستور کار قرار گیرد تا کارها به نتایج بهتری منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار