تجلیل معاون وزیر از معلم سابق خود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پروش و دبیر کل شورای عالی این وزارتخانه دوشنبه شب طی مراسمی در یزد از معلم دوران دبیرستان خود تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 19 May 2015
به گزارش تابناک یزد،علی زرافشان و مهدی نوید ادهم با بوسه بر دستان 'حسن پور روستا' معلم دوران دبیرستان درس شیمی خود در سال 50 تا 53، از این معلم فرهیخته قدردانی کردند.

علی زرافشان در این آیین با بیان اینکه امروز حکم ماهی تشنه دور از آب را دارم که به اب دست یافته گفت:معلم اثر بخش کسی است که شخصیتش بر دل و ذهن دانش آموزان حک شود که آقای پوروستا چنین بود.

وی با بیان اینکه این معلم الگو و اسوه برای همه دانش اموزان بود اظهار کرد: اگر اکنون معلم شدم همه نشان از تاثیر و اثر مثبت این معلم بزرگوار است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن و با انقلاب برخاستن را از این معلم گرامی آموختیم گفت:اخلاق و منش این استاد نمونه بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: یک معلم خوب و مقتدر معلمی است که شخصیت او آرام بخش باشد.

وی اضافه کرد: اگر اکنون به مسوولیتی دست یافتیم به برکت تلاش و زحمات معلمانی چون آقای پور روستا است که توانستند دانش آموزانی تربیت کنند که به جایی برسند.

زرافشان تصریح کرد: این معلم در زندگی ما نقش جاوید داشت و همیشه چون گمشده ای به دنبال آن بودیم.

***معلم اصلی ترین عنصر و موتور محرک کشور است

دبیر کل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش هم با بیان اینکه متانت ، صمیت و اخلاق را از این معلم بزرگوار درس گرفتیم گفت: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید به مقام معلمی ارج نهاد.

مهدی نوید ادهم اظهار کرد: معلم اصلی ترین عنصر و موتور محرک این کشور است و باید بر دست و بازوی معلمان بوسه زد و قدردان انان بود.

در این مراسم جمع دیگری از دانش آموزان سال های دور حسن پور روستا با نثار شاخه های گل و هدایا از وی تقدیر و تشکر نمودند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار