فتنه‌شناسی؛ ضرورت تداوم انقلاب است

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فتنه، آفت انقلاب و فتنه‌شناسی ضرورت تداوم انقلاب است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند.
کد خبر: ۳۶۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 25 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ششم بهمن‌ماه در نشست ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: همه اقشار جامعه مقید هستند که برنامه‌ای به نام دهه فجر برگزار کنند و از این دستاورد که خدا به آن‌ها اعطا کرده بگویند و بشنوند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه ۱۹ بهمن به‌عنوان یک افتخار ملی و مسئله مهم استان باید پررنگ شود، گفت: خطری که این واقعه مهم را تهدید می‌کند، پراکنده گویی در مورد آن است در حالی که باید این حرکت به‌عنوان یک دستاورد ملی بیان و هر ساله یادواره بزرگی برای آن برگزار شود..

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نگاه به قدرت‌های بیرونی و استکبار را یک خطر مهم برای انقلاب دانست و گفت: در موضوع برجام و امثال آن باید جلوگیری از ایجاد راه نفوذ دشمن مورد توجه قرار گیرد و جلوگیری از نهادینه شدن نگاه به بیرون یکی از بایسته‌های مهمی است که باید در جامعه تابه آن پرداخته شود.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: دستاوردهای انقلاب در تمامی عرصه‌ها زیاد است و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود.

وی افزود: در ادارات، مساجد و کارخانجات باید یاد و نام انقلاب و دهه فجر زنده بماند اما نباید از جلسات محوری در هر شهر غافل شد و هر چه بیشتر باید این جلسات متمرکز برگزار شوند.

حجت‌‎الاسلام نکونام با اشاره به اینکه اسلام جز با تبعیت از پیامبر(ص) به وحدت نرسید، افزود: روحیه خضوع و تبعیت‌پذیری از ولی در عمل، رمز بقای فرهنگ اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب ما ابراهیمی است، گفت: در سوره مبارکه آل عمران آمده کسانی که در مسیر انقلاب ابراهیمی هستند باید از این راه تبعیت کنند.

وی با اشاره به اینکه شناخت درست از امام(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر بایسته‌های انقلاب است، تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب پایدار بماند باید رهبران آسمانی‌مان و مسیرشان را بشناسیم و به جامعه بشناسانیم.

حجت‌الاسلام نکونام یادآور شد: باور به اینکه انقلاب یک حکومت و آمدن عده‌ای و رفتن عده‌ای دیگر است صحیح نیست چرا که انقلاب یک فرهنگ برگرفته از اسلام است که نباید متزلزل شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه الله‌اکبر رکن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این باور باید ما را به تقویت باور ایمانی برسانند و اگر باور ایمانی در جامعه مطرح باشد، هجمه فرهنگی، استحاله و فتنه کار خودشان را می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: شناخت عمیق و درست از چالش‌هایی که با آن مواجه بودیم و هستیم، بایسته دیگر دهه فجر است که باید این موضوع به جامعه تأکید شود.

وی افزود: فتنه، آفت انقلاب و فتنه‌شناسی ضرورت تداوم انقلاب است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه انقلابی ماندن نباید قربانی نگاه‌های جناحی شود، گفت: از جمله ضرورت‌های تداوم‌بخشی به انقلاب، داشتن روحیه انقلابی است.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: یاد نام و راه شهدا همواره باید زنده نگه داشته شود و عمق مکتب و اهداف بلند شهدا در همایش‌ها و یادواره‌ها به جامعه منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به اینکه پرهیز از جناحی‌گری از دیگر بایسته های انقلاب است، تصریح کرد: بنده به شدت در این مورد احساس خطر می‌کنم؛ متاسفانه سلایق نگاه جناحی در برخی افراد وجود دارد و این موضوع مصداق نفسانیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار